| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Povezanost spornega oglaševanja s stališči in nakupnimi namerami potrošnikov
Pavel Kačič, 2021, magistrsko delo

Opis: Zaradi vse večje zasičenosti oglaševalskega prostora oglaševalci v želji po izstopanju in pritegnitvi pozornosti redno posegajo po nevsakdanjih prijemih pri ustvarjanju oglaševalskih kampanj in uporabi neortodoksnih oglaševalskih tehnik. Namen magistrske naloge je dobiti vpogled v do zdaj še neraziskano področje v slovenskem oglaševalskem prostoru, tj. sporno oglaševanje oz. uporaba spornih vsebin, kot so vsebine spolnosti, nasilja, rasnih, verskih in drugih diskriminacij, obscenosti ipd., v oglaševalske namene in sam odnos potrošnikov do uporabe tega. Ugotovitve raziskave nakazujejo na to, da slovenski potrošniki sporno oglaševanje vidijo v pretežno indiferentni luči ali pa je njihov odnos do omenjenega raziskovalnega problema bolj negativne narave. Prav tako so bile opažene razlike med moškimi in ženskami, ženske namreč sporno oglaševanje doživljajo bolj negativno. Temeljni ugotovitvi raziskave pa sta obsegali vpliv spornega oglaševanja na nakupne namere odjemalcev in njihovo doživljanje oglaševanega izdelka. Ta vpliv je bil v obeh primerih negativen, kar še dodatno izpodbija odločanje za uporabo spornega oglaševanja.
Ključne besede: Oglaševanje, sporno oglaševanje, etičnost oglaševanja, sporne vsebine
Objavljeno: 01.09.2021; Ogledov: 147; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (3,90 MB)

2.
MANAGEMENT NEPROFITNIH ORGANIZACIJ
Pavel Kačič, 2015, diplomsko delo

Opis: Neprofitne organizacije so posebne ustanove, ki ne delujejo zaradi osebne koristi ali politične moči, ampak izvajajo svoje dejavnosti v imenu javnosti, ljudi ali določenih družbenih skupin. Glavne značilnosti delovanja neprofitnih organizacij so neodvisnost, neprofitnost, prostovoljnost, multifunkcionalnost in pa inovacijski potencial. Temeljna naloga managementa in vodij neprofitne organizacije je obvladovanje organizacije v skladu z interesi vplivnih udeležencev. Trženje v neprofitnih organizacijah ni prodaja storitev, ampak ugotavljanje potreb in njihovo zadovoljevanje. Neprofitne organizacije so običajno trajnostne predvsem zaradi donacij, vendar obstaja veliko drugih načinov oz. strategij zbiranja sredstev. Management človeških virov je v neprofitnem sektorju izjemno pomemben, saj je njihova dejavnost večinoma storitvena, in če organizacija odpove na tem področju, odpove v celoti.
Ključne besede: Neprofitne organizacije, management, podjetje, zavod, ustanova, društvo, družbeni interes, dobrodelnost, vizija, poslanstvo, človeški viri, strateško načrtovanje, trženje, financiranje.
Objavljeno: 03.12.2015; Ogledov: 2828; Prenosov: 629
.pdf Celotno besedilo (837,46 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici