| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Spoznajmo COVID-19 skozi lutke : diplomsko delo
Patricija Zobec, 2022, diplomsko delo

Opis: Lutka je veliko več kot le predmet ali igrača, ki pritegne otroke in tudi odrasle. Ne-le da se otroci z njo igrajo ali zaigrajo v predstavi, lahko se tudi preprosto pogovarjajo, se od nje naučijo novih stvari ali si jo celo sami izdelajo. Z lutkami lažje otrokom približamo probleme, s katerimi se srečuje današnja družba, in jih predstavimo na njim razumljiv način. Z lutko se lažje poistovetijo, se ji zaupajo in se ob njej prej sprostijo. Zato je odličen posrednik v komunikaciji in uporabna pri različnih dejavnostih. Njeno vsestranskost smo izkoristili za izvedbo projekta v Vrtcu Hoče, s katerim smo predšolskim otrokom približali dejstva o koronavirusu SARS-CoV-2, ki povzroča bolezen COVID-19. Otroci so spoznali značilnosti virusa, bolezni COVID-19 in ukrepe za preprečevanje širjenja novega virusa. Hkrati so se seznanili, se igrali in izdelovali lutke ter pripravili lutkovno predstavo. V njej so zaigrali s svojimi lutkami na zgodbo o pandemiji novega koronavirusa. S projektom so otroci pridobili nova znanja in se navdušili nad lutkovnimi dejavnostmi.
Ključne besede: Lutkovno-gledališka vzgoja, lutke, otrok, koronavirus.
Objavljeno v DKUM: 19.05.2022; Ogledov: 63; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

2.
Nabavni proces v podjetju Terme Olimia, d. d.
Patricija Zobec, 2021, diplomsko delo

Opis: Delo diplomskega projekta z naslovom Nabavni proces v podjetju Terme Olimia, d.d. je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in aplikativnega. V teoretičnem delu je opredeljena nabava kot poslovni proces. Podrobno so predstavljena izhodišča za razumevanje nabavnega procesa, kot so vloga, pomen, cilji in naloge managementa nabave, razvrstitev nabavnih dobrin, povezanost nabave z ostalimi funkcijami v podjetju, organizacijska struktura nabave in raziskovanje nabavnega trga. Nabavno poslovanje je postalo eno izmed pomembnejših področij za izboljšanje poslovanja in konkurenčnosti podjetja. V aplikativnem delu je predstavljeno podjetje Terme Olimia, d.d. in faze njihovega nabavnega procesa, podane pa so tudi ugotovitve analiziranega nabavnega procesa in predlogi za izboljšanje.
Ključne besede: nabava, nabavni proces, dobavitelji, nabavni trg, naročilo.
Objavljeno v DKUM: 29.10.2021; Ogledov: 331; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (789,69 KB)

3.
Mučenje osumljencev kot oblika pridobivanja podatkov : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko delo
Patricija Zobec, 2012, diplomsko delo

Opis: Pridobivanje podatkov je temeljna funkcija obveščevalnih služb. Podatke pridobivajo na različne načine in z različnimi metodami, kot so zbiranje podatkov s pomočjo človeških virov (HUMINT), s tehničnimi sredstvi (SIGINT), iz javno dostopnih virov (OSINT) in s pomočjo mednarodnega sodelovanja. Včasih uporabljajo tudi manj humane metode, kot je mučenje ljudi, ki je bilo značilno predvsem za nekdanje politične policije. Po terorističnem napadu 11. septembra 2001 so mučenje kot metodo pridobivanja podatkov začele uporabljati tudi ZDA. V različnih državah po svetu so ustanovile tajne zapore, v katerih so domnevne teroriste izpostavile različnim metodam mučenja. Najbolj odmevni so bili zapori, ki so se nahajali v Iraku (Abu Ghraib), Afganistanu (Bagram) in na Kubi (Guantanamo). Kasneje so odkrili še tajne zapore v Evropi, natančneje na Poljskem in v Romuniji. Z nezakonitimi aretacijami in zapiranjem domnevnih teroristov, ki so jih v tajnih zaporih mučili in poniževali, so ZDA kršile Ženevske konvencije o ravnanju s civilisti in vojnimi ujetniki. Čeprav so bili zapori pod nadzorom ameriške vojske, je pomembno vlogo pri mučenju osumljencev imela tudi CIA.
Ključne besede: obveščevalne službe, pridobivanje podatkov, osumljenci, mučenje, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 07.05.2013; Ogledov: 1298; Prenosov: 192
.pdf Celotno besedilo (340,87 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici