| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj marketinškega spleta za velenjsko jezero
Patricija Verbič Kovačič, 2023, magistrsko delo

Opis: Marketing je pomemben del vsakega podjetja, marketinški splet pa že od nekdaj velja za temelj marketinga. Poleg dobro razvitega marketinškega spleta je pomembno tudi poznavanje ciljnega trga. Porabniki se med seboj razlikujemo glede na potrebe in želje, s katerimi izdelki oziroma storitvami bomo zadovoljili svoje potrebe. Namen magistrskega dela je podrobneje predstaviti pojme marketinški splet, marketinški koncept, vedenje porabnikov in segmentacija ciljnega trga. Poznavanje teh ključnih pojmov je zelo pomembno za podjetja, ki želijo na trgu delovati kar se da konkurenčno. Razumevanje porabnikov in njihovo zadovoljstvo sta ključnega pomena za uspešnost vsakega podjetja. V raziskovalnem delu magistrske naloge je namen ugotoviti, katere dejavnosti obiskovalci Velenjskega jezera že uporabljajo, katerih dogodkov se največkrat udeležijo, kakšne so želje po novih dejavnostih in kaj bi na Velenjskem jezeru spremenili. V magistrskem delu želimo raziskati, kakšne so želje in potrebe obiskovalcev Velenjskega jezera, kako bi lahko povečali njegov obisk in kaj bi bilo potrebno izboljšati. Ugotoviti želimo, katere storitve obiskovalci že koristijo in kaj jih pri tem moti. V raziskovalnem delu magistrskega dela smo ugotovili, da sta najpogostejša razloga za obisk Velenjskega jezera druženje s prijatelji in sprehod. S pomočjo odgovorov v anketi smo ciljno skupino segmentirali v šest skupin: na starše z otroki, športnike, nosečnice, sprehajalce, upokojence in tiste, ki na jezero prihajajo samo zaradi druženja ob pijači. Obiskovalci so zadovoljni s ponudbo Velenjskega jezera. Motijo jih predvsem umazana stranišča, premalo sence v poletnem času in plačljiv parkirni prostor. Največ anketirancev je odgovorilo, da bi dodali most čez jezero, naredili več naravne sence, povezali pešpoti med jezeri in dodali več vodnih igral.
Ključne besede: marketinški splet, marketinški koncept, vedenje porabnikov, segmentacija trga.
Objavljeno v DKUM: 12.10.2023; Ogledov: 398; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici