1.
Nadgradnja informacijske podpore pri dobavi trgovin z očali: analiza pričakovanjPatricija Planinšič, 2021, magistrsko delo
Opis: V magistrskem delu smo raziskovali elektronsko medpodjetno sodelovanje (angl. Busines to business – B2B). V poglavju o B2B smo tako opisali pomen B2B in tudi elektronsko poslovanje, ki poteka med podjetji. Našteli smo vrste poslovanj B2B ter razlike med oblikama business to business in business to customer. Predstavili smo optike, njihove zaposlene in njihovo delovanje. V tretjem poglavju smo opisali optike, v katerih smo izvedli delno strukturirane intervjuje. Opisali smo Optiko Arena, Optiko in okulistiko Kameleon ter Optiko Julius. V nadaljevanju smo izvedli analizo poslovnih zahtev podjetja Essilor d.o.o. in optik. V tem poglavju smo predstavili podjetje Essilor, kjer smo opisali njegovo zgodovino in njegovo poslovanje. Izvedli smo tudi strukturirane intervjuje z optikami in podjetjem Essilor. Zatem smo predstavili programsko rešitev Opsysweb, kako deluje in kakšne funkcije so na voljo med uporabo rešitve. Na koncu smo podali nekaj predlogov, ki bi pripomogli k boljši funkcionalnosti programske rešitve Opsysweb.
Cilj magistrskega dela je bil ugotoviti, ali je smiselno programsko rešitev Opsysweb nadgraditi. Tukaj se je pojavilo vprašanje, ali so uporabniki Opsysweba zadovoljni s trenutno različico Opsysweba ali bi jo lahko izboljšali in povečali njegovo uporabo z nadgradnjo. Tako smo v empiričnem delu ugotavljali, ali je smiselno nadgraditi programsko rešitev Opsysweb.
Ključne besede: medpodjetno poslovanje, elektronsko poslovanje, programska rešitev, optika.
Objavljeno v DKUM: 21.10.2021; Ogledov: 957; Prenosov: 60
Celotno besedilo (2,01 MB)