| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Nadgradnja informacijske podpore pri dobavi trgovin z očali: analiza pričakovanj
Patricija Planinšič, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo raziskovali elektronsko medpodjetno sodelovanje (angl. Busines to business – B2B). V poglavju o B2B smo tako opisali pomen B2B in tudi elektronsko poslovanje, ki poteka med podjetji. Našteli smo vrste poslovanj B2B ter razlike med oblikama business to business in business to customer. Predstavili smo optike, njihove zaposlene in njihovo delovanje. V tretjem poglavju smo opisali optike, v katerih smo izvedli delno strukturirane intervjuje. Opisali smo Optiko Arena, Optiko in okulistiko Kameleon ter Optiko Julius. V nadaljevanju smo izvedli analizo poslovnih zahtev podjetja Essilor d.o.o. in optik. V tem poglavju smo predstavili podjetje Essilor, kjer smo opisali njegovo zgodovino in njegovo poslovanje. Izvedli smo tudi strukturirane intervjuje z optikami in podjetjem Essilor. Zatem smo predstavili programsko rešitev Opsysweb, kako deluje in kakšne funkcije so na voljo med uporabo rešitve. Na koncu smo podali nekaj predlogov, ki bi pripomogli k boljši funkcionalnosti programske rešitve Opsysweb. Cilj magistrskega dela je bil ugotoviti, ali je smiselno programsko rešitev Opsysweb nadgraditi. Tukaj se je pojavilo vprašanje, ali so uporabniki Opsysweba zadovoljni s trenutno različico Opsysweba ali bi jo lahko izboljšali in povečali njegovo uporabo z nadgradnjo. Tako smo v empiričnem delu ugotavljali, ali je smiselno nadgraditi programsko rešitev Opsysweb.
Ključne besede: medpodjetno poslovanje, elektronsko poslovanje, programska rešitev, optika.
Objavljeno v DKUM: 21.10.2021; Ogledov: 957; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

2.
Vpliv neverbalne komunikacije na uspešnost managerjev
Patricija Planinšič, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo opredelili in napisali pomen komuniciranja, ter poslovnega komuniciranja. Spoznali smo definicijo različnih vrst/načinov komunikacij, torej verbalni način in neverbalni način komuniciranja. Podrobneje smo se spustili v neverbalno komunikacijo, pri kateri smo opisali sam pomen in vrste/načine neverbalne komunikacije. V projektu smo predstavili s pomočjo različnih avtorjev, kako neverbalna komunikacija vpliva na uspešnost managerja. Raziskali smo kako poslovna obleka in pravilna uporaba parajezika vplivata na uspešnost managerja. V projektu pridemo do rezultatov, da neverbalna komunikacija vpliva na uspešnost vodenja managerja. Na uspešnost managerja vplivata tako poslovna obleka, kot parajezik. Namen diplomskega projekta je, raziskati področje neverbalne komunikacije in njen vpliv na vodenje managerja.
Ključne besede: komuniciranje, poslovno komuniciranje, neverbalno in verbalno komuniciranje, uspešnost managerja
Objavljeno v DKUM: 14.11.2018; Ogledov: 1615; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (946,65 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici