| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Problemski pristop obravnave izbranih besedilnih vrst pri jezikovnem pouku v osnovni šoli
Olena Babič, 2016, magistrsko delo

Opis: V sodobnem času, ko si družba zastavlja vedno nove cilje in način življenja postaja vse bolj dinamičen, je smiselno, da sta poučevanje in učenje usmerjena v prihodnost. Prorlemski pouk je, glede na številne prednosti, eden od učinkovitejših načinov poučevanja in učenja in se razlikuje od tradicionalnega. Izvedba problemskega pouka v praksi, pri obravnavi izbrane besedilne vrste (intervjuja) pri jezikovnem pouku slovenščine v 8. razredu osnovne šole, je bila usmerjens k ugotovitvi ali je problemski pouk primerna oblika pouka v osnovni šoli, s katero dosežemo zastavljene vzgojno-izobraževalne cilje. Na začetku magistrskega dela so predstavljena teoretična izhodišča osrednje problematike, nadalje pa je predstavljena raziskava (analiza poteka učnih ur in izdelkov učencev), katere rezultati so pokazali, da je problemski pouk primerna in učinkovita oblika dela v osnovni šoli, s katero dosežemo zastavljene vzgojno-izobraževalne cilje.
Ključne besede: slovenščina, jezikovni pouk, problemski pristop, učenec, učitelj, problemska situacija.
Objavljeno: 14.04.2016; Ogledov: 705; Prenosov: 232
.pdf Celotno besedilo (3,85 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici