| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba aplikacij office 365 ter njegovih orodij v vzgoji in izobraževanju
Nino Golčman, 2019, magistrsko delo

Opis: Živimo v dobi informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), saj se z njo vsakodnevno soočamo in brez katere ne znamo oziroma »ne smemo« več preživeti poklicnega dne. Prav tako, kot se je integrirala v naša življenja, z njo odraščajo tudi naši otroci - učenci in dijaki. Njim so IKT-naprave, kot so računalnik, tablice, mobilni telefon itd., še bližje. Prav zato mora učitelj to upoštevati in biti pripravljen na to dejstvo tako v šoli kot v celotnem procesu vzgoje in izobraževanja. Na spletu je poplava možnih aplikacij, programov ter orodji, ki so neposredno ali posredno povezane z uporabo IKT v izobraževanju. Prav zato se mora učitelj na tem področju nenehno izobraževati in znati kritično vrednotiti njihovo uporabnost pri doseganju zastavljenih ciljev in standardov znanja. V okviru magistrske naloge sem poiskal, preizkusil, uporabil in opisal uporabnost paketa aplikacij, ki jih ponuja Office 365, ter njihovih orodij za namen vzgoje in izobraževanja. Opisal sem možnost dela učitelja z omenjenimi aplikacijami ter podal primere njihove uporabe pri samem procesu izobraževanja. Predstavljene aplikacije tudi sam redno uporabljam pri procesu poučevanja že nekaj let, zato sem v magistrski nalogi predstavil primere dobre prakse oz. rabe le-teh. Ugotovil sem, da je delo v razredu z uporabo IKT, kot so mobilne naprave v povezavi z aplikacijami, zanimivo, pestro, učence oz. dijake pa s pomočjo le-teh aktivno vključuje v proces izobraževanja in jim v tem času odvzame možnost uporabe mobilnih naprav za dejavnosti, ki niso vezane na sam proces izobraževanja. Vsekakor ni potrebe po nenehnem in vsakodnevnem poseganju po delu z mobilnimi napravami. Učitelj mora biti tisti, ki bo dobro razmislil, kdaj in predvsem koliko časa je pripravljen vložiti v delo in doseganje ciljev s primerno uporabo IKT, saj je doseganje standardov in učnih ciljev primarno delo učitelja.
Ključne besede: Office 365, informacijsko-komunikacijska tehnologija, uporaba IKT pri pouku, mobilne naprave in njihova uporabnost pri pouku, aplikacije pri pouku, orodja pri pouku, tehnika in tehnologija, elektrotehnika, osnove obdelav podatkov
Objavljeno: 03.12.2019; Ogledov: 164; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (4,84 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici