1.
Pospeševanje prodaje v živilskih trgovskih centrih po SlovenijiNina Urankar, 2025, diplomsko delo
Opis: Diplomsko delo opisuje metodo pospeševanja prodaje. V njem je predstavljen pomemben stik med potrošnikom in svetovalcem, ki pripomore k višji prodaji izdelkov. Diplomsko delo obsega teoretični in empirični del. V teoretičnem delu so predstavljeni pojmi, ki so neposredno vezani na pospeševanje prodaje, promocijo in svetovalca. V nadaljevanju pa je predstavljena empirična raziskava. Na podlagi analize anketnega vprašalnika so podani predlogi za izboljšanje, ki lahko pripomorejo k povečanju prodaje.
Ugotovili smo, da potrošniki kupujejo poznane izdelke, ker so jim všeč, prav tako smo ugotovili, da ima več kot četrtina potrošnikov željo po večji možnosti osebnega svetovanja, ter da je potrošnikom najbolj všeč svetovalec, ki je strokovno usposobljen in dobro pozna izdelke, ki jih predstavlja. Ugotovili smo tudi, da je vljudnost, všečnost in prepričljivost svetovalca povezana z nakupom, da je potrošnikom pomembno pridobiti informacijo o bistvenih konkurenčnih prednosti od svetovalca in da se moški pogosteje odločijo za svetovanje glede novega izdelka kot ženske.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, svetovalec, potrošnik, izdelek, povečanje prodaje
Objavljeno v DKUM: 24.03.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 32
Celotno besedilo (1,13 MB)