| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
INTERNACIONALIZACIJA PODJETJA KOZMETIKA AFRODITA d.o.o. NA TRG NEMČIJE
Nina Skok, 2020, magistrsko delo

Opis: V tej magistrski nalogi smo na osnovi teorije o internacionalizaciji, na podlagi opravljene PEST analize, Analize izbranega mednarodnega poslovnega okolja in SWOT analize ter na podlagi študije konkretnega primera podjetja Kozmetika Afrodita d.o.o. opredelili zahtevane procese in pomensko definirali internacionalizacijo proučevanega podjetja na izbran trg. V nalogi je zajeta raziskana teorija na temo internacionalizacije s strani različnih avtorjev, njena definicija, opredeljene so oblike internacionalizacije, procesi, dejavniki, ovire in pomembnost človeških virov za uspešnost internacionalizacije. Podrobneje smo opredelili tudi samo panogo, v kateri se podjetje Kozmetika Afrodita d.o.o. nahaja, s pomočjo teorije raziskali njeno zgodovino, stanje v današnjem času in opredelili trende, ki jih trenutno raziskovana panoga narekuje. Podrobneje smo analizirali stanje panoge na slovenskem trgu, določili konkurente proučevanega podjetja in podrobneje analizirali stanje izbranega tujega trga. Pri študiji primera smo se poglobili v samo delovanje podjetja Kozmetika Afrodita d.o.o., njegovo zgodovino, vizijo, cilje, poslanstvo, procese v podjetju, razvoj in vpliv marketinga socialnih medijev na nadaljni razvoj proučevanega podjetja. V nadaljevanju so podrobneje predstavljeni načrti v zvezi z vstopom na izbran trg Nemčije, s pomočjo analiz pa smo podrobneje opredelili lastnosti trga, ovire, s katerimi se lahko srečamo ob vstopu na nemški trg, podrobneje smo analizirali ciljno skupino in nemškega kupca, opredelili njegove potrošniške navade, raziskali razlike in podobnosti med nemškim in slovenskim potrošnikom, določili naše prednosti in naše slabosti. V sklopu študije primera smo pripravili tudi praktičen prikaz internacionalizacije na izbran tuj trg, kjer smo ponudili konkretne rešitve, kako internacionalizacijo izvesti čim bolj uspešno. V praktičnem prikazu smo se osredotočili predvsem na marketinški vidik, kako uspešno pritegniti nemškega kupca in kako bi izgledal končni rezultat, ko bi podjetje vstop na izbrani tuji trg že uspešno opravilo. Cilj magistrske naloge je tako podrobneje ugotoviti, ali je za proučevano podjetje proces internacionalizacije na izbrani trg smiselna odločitev, ki bo podjetju Kozmetika Afrodita d.o.o. omogočila rast in nadaljni razvoj, hkrati pa določiti ovire, s katerimi se bo podjetje Kozmetika Afrodita d.o.o. pri internacionalizaciji na tuji trg srečala ter najti konkretne rešitve, kako se s temi ovirami čim bolje spopasti.
Ključne besede: Analiza trga, internacionalizacija, študija primera, strategija, kozmetična industrija.
Objavljeno: 18.08.2020; Ogledov: 306; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (890,72 KB)

2.
NAČRTOVANJE IN ORGANIZACIJA DOGODKOV
Nina Skok, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu smo na podlagi teorije raziskali vlogo, ki jo ima manager pri organizaciji in načrtovanju dogodkov oziroma bolj natančno, pri organizaciji in načrtovanju dogodka X za podjetje Y. Predstavili smo lastnosti dobrega managerja in opredelili tudi vlogo, ki jo ima pri motivaciji zaposlenih oziroma članih svojega tima, ter kakšna komunikacija se od njega zahteva oziroma pričakuje. Prav tako smo izpostavili nekatere najbolj očitne napake, ki jih managerji hote ali nehote delajo pri svojem delu, in podali mnenje/rešitev, kako se takšnim napakam izogniti. Razpravljali smo tudi o odnosu med podjetjem oziroma organizacijo, managerjem in zunanjimi sodelavci, kot so dobavitelji, sponzorji, predstavniki tiska. Izpostavili smo pomembnost vzpostavljanja odnosa z zunanjimi delavci, vlogo komunikacije in pomembnost skrbnega izbora. Izpostavimo tudi, da manager ne sme sprejemati odločitev samo na podlagi cene oziroma denarja, saj najcenejše rešitve niso nujno najboljše. Pojasnili sem, da medtem ko je vzpostavljanje in vzdrževanje dobrih odnosov ključno, nas ne sme biti strah slabih in škodljivih odnosov prekiniti ter poiskati nove sodelavce, tako znotraj kot zunaj organizacije.
Ključne besede: manager, organizacija, načrtovanje, motivacija, komuniciranje, sodelavci, medsebojni odnosi.
Objavljeno: 04.11.2015; Ogledov: 949; Prenosov: 225
.pdf Celotno besedilo (687,26 KB)

Iskanje izvedeno v 0.34 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici