| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pogovor z učenci prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja o likovnih delih
Nina Sagadin, 2017, magistrsko delo

Opis: Likovna dela umetnikov imajo pri pouku likovne umetnosti posebno vlogo. Opazovanje del in pogovarjanje o njih učencem omogoča razvijati občutljivost za likovno umetnost, hkrati pa prinaša prednosti tudi na drugih področjih, kot so razvijanje empatije, zmožnost opazovanja, uporaba domišljije itn. Namen in cilj magistrskega dela je raziskati, ali učitelji v pouk vključujejo reprodukcije likovnih del umetnikov, kaj se ob tem pogovarjajo z učenci, kako izbirajo likovna dela in vključevanje originalnih del v pouk likovne umetnosti. Magistrsko delo zaokrožata dve med seboj povezani celoti – teoretični in empirični del. V prvem sta predstavljeni dve večji poglavji, in sicer pouk likovne umetnosti v osnovni šoli (opredelitev predmeta, cilji, načrtovanje pouka). Temu sledi še poglavje o likovnih delih pri pouku likovne umetnosti (kriteriji za izbiro likovnih del, pogovor o likovnih delih, razlike med prikazovanjem originalnih del in reprodukcij). Pri zbiranju podatkov je uporabljena triangulacija, zato so v empiričnem delu rezultati oziroma odgovori predstavljeni na podlagi intervjujev z učitelji, anketnih vprašalnikov za učence in opazovanja pouka likovne umetnosti. V raziskavo je bilo vključenih 10 razredov, in sicer štirje prvi razredi, trije drugi in trije tretji razredi s treh mariborskih osnovnih šol. Rezultati so pokazali, da se v raziskanih razredih likovna dela umetnikov premalo vključujejo v pouk likovne umetnosti in da je ob vključitvi likovnega dela le majhen delež ustrezno vključenih del. To pomeni, da je postopek, ki poteka ob vključitvi likovnega dela neustrezen. Izsledki raziskave so pokazali še, da je najpogostejša tema pogovora ob likovnem delu likovni motiv, likovnoteoretični problem in likovna tehnika. Rezultati so pokazali tudi, da so bila prikazana likovna dela ustrezna, zaskrbljujoči pa so podatki o številu strokovnih napak pri pouku likovne umetnosti.
Ključne besede: likovna dela umetnikov, prikazovanje reprodukcij, pogovor o likovnih delih, kriteriji za izbiro likovnih del, originalna likovna dela
Objavljeno: 27.09.2017; Ogledov: 227; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (2,92 MB)

2.
Analiza etiket piva mikropivovarn
Nina Sagadin, 2017, diplomsko delo

Opis: Znano je, da se kupci za nakup posameznih izdelkov velikokrat odločamo na podlagi videnega. Pomembno vlogo pri odločitvi nakupa nosijo tudi številni trendi, zato želimo skozi diplomsko delo preučiti vpliv etiket kot dela embalaže na proces odločanja kupcev pri nakupu piva iz mikropivovarn, kjer zraven kupne moči potrošnikov pomembno vlogo pri prodaji igrajo tudi drugi faktorji. Številni kupci se pri velikih pivovarnah odločajo za nakup piva predvsem zaradi trendov, nizke cene in podobnih dejavnikov. Pri mikropivovarnah k vrednosti piva pripomore tudi vizualna privlačnost. Pri tem seveda ne gre izpustiti dejstva, da so piva iz mikropivovarn vse bolj v ospredju in jih že številni gostinci ponujajo kot del svoje redne ponudbe. Etiketa pri posameznih produktih predstavlja nosilec informacij za kupce. Pomembno je, da kupec dobi tiste informacije, ki ga bodo pritegnile, zraven tistih, ki so z zakonskimi akti, pravilniki in zakoni predpisane. Vsakemu ponudniku je dovoljeno, da z vizualno podobo produkta čim bolj pritegne kupca. Naš namen je, da skozi diplomsko delo raziščemo še precej neraziskano področje etiket mikropivovarn kot del embalaže. V sklopu teoretičnega dela diplomskega projekta je zraven razdelane tematike o etiketah in prodaji piv iz mikropivovarn predstavljen tudi princip delovanja manjših proizvajalcev piva, katere vrste pivovarjev poznamo, hkrati pa smo analizirali tudi nekaj etiket posameznih piv iz mikropivovarn, katerih je moč kupiti v Sloveniji. Diplomsko delo vsebuje tudi raziskovalni del, kjer smo raziskovali dejanski vpliv etiket na kupce. V sklopu tega smo s pomočjo ankete pridobili informacije in jih tudi analizirali. Ugotovitve so zelo zanimive, saj pričajo o tem, da imamo Slovenci zelo radi pivo in po njem v večini posegamo nekajkrat tedensko. Pri odločitvi o nakupu piva iz mikropivovarn pa respondenti odgovarjajo, da največjo težo nakupa odnese aromatika in šele nato etiketa.
Ključne besede: mikropivovarna, vedenje odjemalcev, embalaža, etiketa
Objavljeno: 30.11.2017; Ogledov: 223; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici