| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
VPLIV TIPA OGLASA NA PRIKLIC
Nina Pavlič, 2012, diplomsko delo

Opis: Oglaševanje vedno bolj prodira v naše življenje in nas spremlja skorajda na vsakem koraku. Potrošniki tako do oglasov postajamo že nekoliko ravnodušni in mnogi gredo mimo nas neopaženi. Dejstvo je namreč, da bi vsi, od najmlajšega do najstarejšega, lahko stresli iz rokava, kateri oglas je njihov najljubši in katerega ne marajo. Oglaševalci imajo tako vedno težjo nalogo, kako v poplavi oglasov ostati opaženi s sporočilom o izdelku oziroma storitvi. Ker aktivno sodelujem pri ustvarjanju radijskega programa na radiu Veseljak, me zato zanima, kaj je tisto, kar poslušalca privabi k spremljanju radijskih oglasov. Vsebinsko je naloga sestavljena iz teoretičnega in raziskovalnega dela. Še pred tem pa je bilo potrebno opredeliti problem. V teoretičnem delu sem se posvetila tržnemu komuniciranju, definirala oglaševanje, oglaševalske pozive in etiko oglaševanja. Za tem sledi raziskava radia Veseljak, to je predvsem predstavitev radia, njegovo poslušanost in poslovanje. V raziskovalnem delu sem poskušala ugotoviti namen oziroma cilj raziskave ter postavila raziskovalna vprašanja. Temu sledi analiza podatkov ter navedba glavnih ugotovitev. Analiza pridobljenih podatkov je pokazala, da na večji priklic vplivajo ustrezen tip oziroma poziv oglasa, nato pogostost oglaševanja na dan, ter oglaševanje v daljšem časovnem obdobju. Na večji priklic pa pri poslušalcih oziroma poslušalkah radia Veseljak nimata posebnega vpliva dolžina oglasa in v večini primerov tudi ne oglaševani produkt. In glede na ugotovitve raziskave sem v zaključnem delu diplomske naloge predlagala možne izboljšave pri oblikovanju in kreiranju oglasnega sporočila, katere upam, da bodo kdaj dosegle tudi oglaševalce.
Ključne besede: tržno komuniciranje, oglaševanje, radio, radijski oglas.
Objavljeno: 06.08.2012; Ogledov: 1276; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

3.
Razvoj linearnega modela za izračun krmnih obrokov za krave molznice
Nina Pavlič, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo razvili linearni model za sestavo letnega in zimskega krmnega obroka. Krmni obrok je bil sestavljen za krave molznice na primeru lastne konvencionalne kmetije. Ker vemo, da cene pri prodaji mleka zelo nihajo, je potrebna prilagoditev na optimiranje stroškov. Različni avtorji poudarjajo, da lahko stroški krmnega obroka dosežejo tudi do 65 % vseh skupnih stroškov prireje. Iz tega vidika je torej optimiran krmni obrok izjemnega pomena. Minimizirali smo stroške krmnega obroka in ga naredili ustreznejšega z vidika hranilnih vrednosti. V Microsoft Office Excelu smo razvili program in s pomočjo Reševalnika, ki je eno izmed osnovnih Excelovih orodij, dobili najustreznejše obroke, ki so pokrili vse potrebe po hranilnih snoveh. Za krmo, ki jo pridelamo doma: travno silažo, seno in pašo, smo izračunali lastno ceno, za vso ostalo krmo in dodatke pa smo uporabili nabavno ceno. Primerjali smo krmni obrok, ki je trenutno pokladan na kmetiji in krmni obrok, ki smo ga s pomočjo linearnega programa sestavili.
Ključne besede: krmni obrok, linearni program, optimizacija, krave molznice
Objavljeno: 11.06.2019; Ogledov: 190; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici