| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba ergonomskih načel pri komisioniranju po konceptu
Nina Labus, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Uspešna podjetja trajno stremijo k racionalizaciji stroškov in optimizaciji procesov, kar jim omogoča rast, napredek, razvoj in zagotavljanje konkurenčnosti na trgu. Največji strošek podjetjem predstavljajo skladišča, kjer do 55 % vseh skupnih stroškov ustvari komisioniranje, zaradi česar je iz vidika raziskovanja pomembno in zanimivo. Raziskovali smo koncept komisioniranja »človek k blagu«, ki omogoča fleksibilno delo in je optimalna izbira za večino podjetij. Koncept je povezan z visoko stopnjo delovnih poškodb in z delom povezanih obolenj. Delo zahteva fizične napore, ki so posledica rokovanja s težkim blagom, izvajanja ponavljajočih se gibov in uporabe manipulativnih sredstev. Človek kot glavni akter koncepta vpliva na stroške, ki jih povzroči komisioniranje in kvaliteto opravljenega dela, ki je odvisna od tehnološke podprtosti, fizično in psihično sposobnih ter motiviranih ljudi. Opravili smo pregled znanstvene in strokovne literature na temo ergonomska načela pri komisioniranju po konceptu »človek k blagu« in kvantitativno raziskavo o ergonomskih lastnostih pri skladiščnih aktivnostih. Ugotovili smo, da več kot 54 % anketiranih zaznava resne zdravstvene težave. Več kot 60 % anketiranih komisionarjev težave z zdravjem povezuje z načinom dela, slabih 24 % anketiranih jih povezuje z uporabo določenega transportnega sredstva in 100 % anketiranih se strinja, da navedeni ukrepi za zmanjšanje fizičnega napora in večja podpora tehnologije vpliva na povečano hitrost dela in boljše zdravstveno stanje komisionarjev.
Ključne besede: delovne poškodbe, »človek k blagu«, ergonomija, komisioniranje, produktivnost, stroški
Objavljeno: 02.08.2018; Ogledov: 366; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (3,84 MB)

2.
Use of ergonomic principles in manual order picking systems
Nina Labus, Brigita Gajšek, 2018, izvirni znanstveni članek

Opis: Successful companies are continually striving to streamline costs and optimize processes, enabling them to grow progress, develop and ensure competitiveness on the market. A large part of the costs arises in warehouses, where up to 55% of total costs are generated by order- picking, which makes it important and interesting in terms of research. The paper explores "picker to part" order- picking concept, which enables flexible work and is the optimal choice for most companies. The concept is associated with a high level of work- related injuries and work -related illnesses. Work requires physical efforts resulting from handling heavy goods, performing repetitive movements and using manipulative means. Hum an as the main actor of the concept affects the costs caused by picking and the quality of work done, which depends on technological support, physically and psychologically capable and motivated people. Due to the high costs of service, the focus on time planning and productivity increases. Contrary, the lack of attention is paid to the working conditions and the health status of the pickers. To overcome this gab, a review of scientific and professional literature on ergonomic principles in picking concept "picker to part" was carried out, followed by a quantitative survey of ergonomic properties in warehousing activities. Results revealed that more than 60% of the surveyed order-pickers associate problems with health with the characteristics of work, about 24% of them associate health problems with the use of a particular means of transport, and all agree that provided measures to reduce physical effort and greater support of technologies influence on increased speed of work and better health status of order-pickers.
Ključne besede: injuries, picker-to-part, ergonomics, picking, productivity, costs
Objavljeno: 25.04.2018; Ogledov: 589; Prenosov: 287
.pdf Celotno besedilo (344,50 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Izredni cestni prevoz delovnega stroja na relaciji Šentilj-Koper
Nina Labus, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na izredne cestne prevoze. Iz vidika načrtovanja, dokumentacije in izvedbe smo predstavili izredni cestni prevoz delovnega stroja na relaciji Šentilj – Koper, ki ga je izvajalo podjetje Ploj d.o.o. Pri tem smo ugotovili, da je potek pridobivanja dokumentacije dolgotrajen, skupna masa prevoza v našem primeru kar 110 t vpliva na vzdržljivost infrastrukture in da V in X koridor v Sloveniji nista optimizirana za nemoteno izvajanje izrednih cestnih prevozov, saj na primer še vedno stojijo cestninske postaje. Pojavljajo se tudi številni drugi problemi, ki tako kot za naš primer veljajo za cestno problematiko na splošno. Problem se pojavi tudi pri najemanju storitev, saj se je podjetje raje odločilo za nakup informacijskega programa Transics, ki je Nemški, kot pa za CVS Mobile, ki je produkt slovenskega trga.
Ključne besede: izredni cestni prevoz, dokumentacija, informacijski sistem, infrastruktura
Objavljeno: 29.10.2012; Ogledov: 1384; Prenosov: 190
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici