| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Inkluzija in inkluzivni pristopi pri terapiji s pomočjo konja : magistrsko delo
Nina Korošec Mladenović, 2022, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega kot tudi praktičnega dela. V teoretičnem delu smo najprej predstavili inkluzijo in terapijo s pomočjo konja, ter opredelili osebe s posebnimi potrebami; slednje najprej na splošno, nato pa podrobneje opisali štiri izbrane skupine, na osnovi katerih je temeljil naš praktični del naloge. Namen te magistrske naloge je prikaz pozitivnega vpliva in učinkov inkluzivnih pristopov, metod poučevanja in oblik dela pri posameznih terapevtskih pristopih in dejavnostih terapije s pomočjo konja, pri štirih izbranih skupinah oseb s posebnimi potrebami; pri uporabniku z motnjo avtističnega spektra, uporabniku z Downovim sindromom, uporabniku s težjo motnjo v duševnem razvoju in gibalno oviranemu uporabniku - uporabniku s hemiparezo. Za vsako od teh izbranih skupin smo podali nabor najbolj učinkovitih zgoraj navedenih inkluzivnih dejavnosti/pristopov, metod poučevanja in oblik dela, s katerimi terapevt za terapijo s pomočjo konja izboljša učinke terapije s pomočjo konja.
Ključne besede: inkluzija, terapija s pomočjo konja, osebe s posebnimi potrebami, inkluzija pri terapiji s pomočjo konja
Objavljeno v DKUM: 16.09.2022; Ogledov: 757; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (6,69 MB)

2.
PEDAGOŠKI PRISTOPI, NAČINI TRENINGA IN TEHNIKE POUČEVANJA JAHAČEV
Nina Korošec, 2009, diplomsko delo

Opis: Poučevanje jahanja je zelo abstrakten pedagoški proces in tako se kot inštruktorica jahanja dnevno srečujem s problematiko podajanja teorije jahanja. V tem delu so podane moje metode dela, tehnike poučevanja in načini treninga, s katerimi dokazano hitreje dosegam želene pedagoške cilje in rezultate, zastavljene pri osvajanju jahalnih tehnik in umetnosti jahanja pri otrocih, mladostnikih in odraslih.
Ključne besede: Jahanje, tehnike poučevanja jahanja, metode dela z jahači, načini treningov jahačev, pedagoški pristopi.
Objavljeno v DKUM: 11.09.2009; Ogledov: 4049; Prenosov: 459
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici