2.
ANALIZA MOŽNOSTI SAMOPROMOCIJE PREKO DRUŽBENEGA OMREŽJA FACEBOOKNina Bučinel, 2016, diplomsko delo/naloga
Opis: V diplomskem delu je opravljena analiza možnosti samopromocije preko družbenega omrežja Facebook. Facebook predstavlja sodoben način komunikacije, kar lahko dobro uporabimo za lastno promocijo, predvsem v poslovnem smislu. S spletnim anketnim vprašalnikom smo raziskali, če se dijaki in študentje sploh in koliko promovirajo, gradijo svojo prepoznavnost in identiteto pri podjetjih. Glede na rezultate smo podali tudi razna priporočila, ki bi jim bila v pomoč v prihodnje. Nasveti bi pomagali pri morebitnem iskanju zaposlitve oziroma poslovnem sodelovanju.
V empiričnem delu diplomske naloge smo raziskali, na kakšen način uporabniki največjega družbenega omrežja Facebook predstavljajo sebe, kakšno je varovanje osebnih podatkov in morebitne želje po samopromociji. Z dobljenimi rezultati želimo predvsem spodbuditi vse dijake in študente, da bi se še več promovirali, saj bi s tem lahko pridobili nove priložnosti v poslovnem svetu, hkrati pa jim podati usmeritve in predloge, kako biti pri tem čim bolj učinkoviti.
Ključne besede: Internet, splet, spletna družbena omrežja, oglaševanje, vedenje uporabnikov.
Objavljeno v DKUM: 10.10.2016; Ogledov: 1086; Prenosov: 125
Celotno besedilo (734,36 KB)