| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Digitalna preobrazba v srednje velikem podjetju
Nina Bučinel, 2024, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo "Digitalna preobrazba v srednje velikem podjetju" preučuje vpliv digitalne preobrazbe na podjetje, ki se ukvarja s trgovino in večkanalnim poslovanjem s kupci v Srednji in Vzhodni Evropi. Osredotoča se na analizo organiziranosti informacijskega oddelka ter njegove vloge pri doseganju strateških ciljev podjetja skozi digitalno preobrazbo. Naloga izpostavlja vpliv sodobnih sprememb in izzivov na poslovni svet, še posebej po izbruhu pandemije Covid-19. Predstavi prilagoditev poslovne in IT strategije podjetja, vključno z uvedbo hibridnega dela in novih tehnologij. Teoretični del se posveča definiciji digitalne preobrazbe, njenemu pomenu, koristim in ključnim izzivom. Predstavi metodologijo in orodja za oceno stopnje zrelosti digitalne preobrazbe. Empirični del analizira organiziranost informacijskega oddelka, pregleda digitalno strategijo podjetja in implementacijo digitalne preobrazbe. Za oceno napredka se uporabi orodje za merjenje zrelosti. Zaključek ugotavlja napredek podjetja v digitalni preobrazbi, vendar izpostavi nekatere nezadovoljivosti in potrebo po prilagoditvah strategije. Predstavi predloge za izboljšave in kritično oceno uporabljenega orodja. Naloga prispeva k razumevanju vpliva digitalne preobrazbe v srednje velikih podjetjih ter k smernicam za uspešno implementacijo in spremljanje digitalnih strategij v prihodnosti.
Ključne besede: Digitalna preobrazba, digitalna strategija, digitalna zrelost podjetja, avtomatizacija procesov, večkriterijski model.
Objavljeno v DKUM: 28.01.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (991,07 KB)

2.
ANALIZA MOŽNOSTI SAMOPROMOCIJE PREKO DRUŽBENEGA OMREŽJA FACEBOOK
Nina Bučinel, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je opravljena analiza možnosti samopromocije preko družbenega omrežja Facebook. Facebook predstavlja sodoben način komunikacije, kar lahko dobro uporabimo za lastno promocijo, predvsem v poslovnem smislu. S spletnim anketnim vprašalnikom smo raziskali, če se dijaki in študentje sploh in koliko promovirajo, gradijo svojo prepoznavnost in identiteto pri podjetjih. Glede na rezultate smo podali tudi razna priporočila, ki bi jim bila v pomoč v prihodnje. Nasveti bi pomagali pri morebitnem iskanju zaposlitve oziroma poslovnem sodelovanju. V empiričnem delu diplomske naloge smo raziskali, na kakšen način uporabniki največjega družbenega omrežja Facebook predstavljajo sebe, kakšno je varovanje osebnih podatkov in morebitne želje po samopromociji. Z dobljenimi rezultati želimo predvsem spodbuditi vse dijake in študente, da bi se še več promovirali, saj bi s tem lahko pridobili nove priložnosti v poslovnem svetu, hkrati pa jim podati usmeritve in predloge, kako biti pri tem čim bolj učinkoviti.
Ključne besede: Internet, splet, spletna družbena omrežja, oglaševanje, vedenje uporabnikov.
Objavljeno v DKUM: 10.10.2016; Ogledov: 1086; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (734,36 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici