| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PROJEKT TEDNA V VRTCU (OD SUROVEGA SADEŽA DO PRODUKTA)
Nina Arnuš, 2016, diplomsko delo

Opis: Namen naloge je teoretično opredeliti in nato idejno zasnovati, didaktično oblikovati in izvesti projektni teden, v katerem bodo otroci prepoznavali surovo sadje v sadovnjaku, opazovali in aktivno sodelovali v procesu predelave sadja in pri nastajanju novega produkta. Glavni namen projekta je, da bi otroci bili ob opazovanju in aktivnem vključevanju v dejavnosti sami sposobni napovedati rešitev problema, načrtovati raziskavo, zbirati informacije ter predstaviti rezultate. Otroci so ob opazovanju, spremljanju ter izvajanju eksperimenta razvijali predvidene naravoslovne kompetence in eksperimentalne spretnosti. Za analizo je bila uporabljena deskriptivna metoda. Skozi projekt smo potrdili razvijanje sposobnosti in spretnosti; opazovanje, organiziranje in analiziranje informacij, primerjanje in razvrščanje po izbranih kriterijih.
Ključne besede: raziskovanje, naravoslovne kompetence, predšolski otrok, projektni teden.
Objavljeno v DKUM: 24.10.2016; Ogledov: 1473; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)

2.
SPONTANA IGRA Z LUTKO IN LUTKOVNI KOTIČEK
Nina Arnuš, 2015, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Diplomsko delo z naslovom Spontana igra z lutko in lutkovni kotiček je sestavljeno iz treh delov. V teoretičnem delu so s pomočjo strokovne literature predstavljena spoznanja o igri na splošno, nato pa se osredotočimo na spontano igro in igro z lutko, ki sta v našem diplomskem delu ključnega pomena. Navedli smo dejstvo, da igra z lutko vpliva na razvoj otrokove domišljije in ustvarjalnosti ter zagotovi nekatere osnovne potrebe. Opisali smo moč lutke in njen pomen za otroke in vzgojitelje. V nadaljevanju smo predstavili, kaj je lutka in kaj zna, kaj je pomembno pri izdelovanju lutk in katere so bolj razširjene tehnike lutk. Sledi še kratek opis lutkovnega kotička. Teoretičnemu delu sledi praktični del. Prvi del vsebuje opis izdelovanja treh tehnik lutk in pripomočkov ter materialov, ki smo jih pri tem potrebovali. Drugi del zajema seznanjanje otrok z lutkami, spontano igro z lutkami in izdelovanje lutk ter opis potrebnih materialov in pripomočkov. Na kratko je predstavljen tudi lutkovni kotiček, ki smo ga oblikovali v vrtcu. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati, ki smo jih dobili ob opazovanju spontane igre otrok z lutkami. S pomočjo kontrolne liste smo ugotovili, kakšno je zanimanje otrok med tretjim in petim letom za spontano igro z lutko, katere tehnike lutk otroke najbolj pritegnejo, v katerih oblikah dela poteka igra z lutko, kakšne so značilnosti lutke in njena pravilna uporaba, ali se med otrokom in lutko pojavi dialog, koliko časa traja spontana igra z lutko, kakšna čustva in odnosi se pojavijo med spontano igro z lutko. V diplomsko delo je vključen tudi intervju z vzgojiteljico.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: predšolski otrok, igra, spontana igra, lutke, pomen lutk, moč lutke, tehnike lutk, izdelovanje lutk.
Objavljeno v DKUM: 23.03.2015; Ogledov: 3014; Prenosov: 419
.pdf Celotno besedilo (3,13 MB)

Iskanje izvedeno v 0.59 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici