| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV PRIREDITEV NA PROMOCIJO DESTINACIJE MARIBOR - POHORJE
Nika Mernik, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga z naslovom Vpliv prireditev na promocijo destinacije Maribor - Pohorje se ukvarja s vprašanjem vpliva najpomembnejših prireditev destinacije Maribor - Pohorje (Festival Lent, Festival Maribor, Festival Stare trte, Festival Borštnikovo srečanje, Martinovanje in Čarobni december), njihove promocije ter promocije same destinacije doma in v tujini. Diplomska naloga temeljito predstavlja promocijsko strategijo destinacije Maribor - Pohorje ter išče povezave med njenimi teoretičnimi cilji ter praktičnimi dejstvi, ki smo jih pridobili s pomočjo izvajanja intervjujev na terenu s ključnimi akterji organizacije in promocije prireditev. Ključne ugotovitve intervjujev so predstavljene najprej posamično za vsako prireditev posebej, nato pa so predstavljene še skupne ugotovitve, za katere smo naredili SWOT analizo. Na podlagi ugotovitev opravljene raziskave lahko trdimo, da tradicionalne, kakovostne in atraktivne prireditve z razvito lastno identiteto skozi svoj obstoj (organizacijo, promocijo, izvedbo in podobno) pozitivno vplivajo na promocijo same destinacije Maribor - Pohorje in na ustvarjanje njene pozitivne podobe v zavesti obiskovalcev prireditev.
Ključne besede: prireditve, promocija, destinacija, Maribor - Pohorje
Objavljeno: 23.09.2016; Ogledov: 1031; Prenosov: 268
.pdf Celotno besedilo (655,03 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici