| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SVETOVNA KRIZA, SLOVENCI IN REŠEVANJE KRIZ V PODJETJIH
Nika Juhart, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil predstaviti pojem krize v podjetju, kako nastane in kako jo najučinkoviteje preprečiti, ter kateri so vzroki, simptomi in povodi krize. Poleg tega je namen podati tudi zgled ostalim podjetjem, kako je potrebno pristopiti k situaciji ko je podjetje v krizi. Beseda kriza je danes veliki pojem ki pomeni kratkotrajno, nezaželeno in kritično stanje v podjetju, nastalo tako zaradi zunanjih kakor tudi notranjih vzrokov in neposredno ogroža nadaljnji obstoj in razvoj podjetja. S takšnim stanjem se trenutno seznanjajo tudi velika slovenska in svetovna podjetja. Razlog za neuspešno reševanje kriz pa je velikokrat pozno zaznavanje krize ali pa pomanjkanje znanja na tem področju. Zelo pomembno vlogo v času krize pa imajo tudi njeni udeleženci kateri se na krizo različno odzovejo. Kot smo ugotovili se bo kriza še nekaj časa kazala, vendar se bo prej kot slej spet obrnilo na bolje. Prišlo naj bi do večjih sprememb tako na gospodarskem kot tudi finančnem področju. S strani slovenske vlade pa pričakujemo, da bodo najbolj učinkovito pomagala podjetjem, da bodo to krizo prebrodila in spet zmanjšala število brezposelnih.
Ključne besede: Kriza, svetovna kriza, vedenje udeležencev, vzroki kriz, simptomi krize, krizna situacija, tveganje.
Objavljeno: 10.02.2010; Ogledov: 2522; Prenosov: 404
.pdf Celotno besedilo (955,09 KB)

2.
UPRAVLJANJE ČLOVEŠKEGA KAPITALA V PODJETJU HOTEL SAVA ROGAŠKA D.O.O.
Nika Juhart, 2012, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga se nanaša na upravljanje človeškega kapitala v podjetju Hotel Sava Rogaška d.o.o. Razdeljena je na teoretični in praktični del. V prvem delu teoretičnega dela smo se osredotočili predvsem na razlago pojmov kot sta človeški kapital in intelektualni kapital. V drugem delu teoretičnega dela pa smo se lotili zaposlenih kot vir človeškega kapitala, kamor štejemo pridobivanje, zaposlovanje, uvajanje, izobraževanje in usposabljanje le-teh. Zadnje poglavje teoretičnega dela pa nam predstavlja, kako lahko pri zaposlenih vzpodbudimo njihovo inovativnost, ter kako jih lahko za uspešno opravljeno delo primerno nagradimo. Pomembno je, da če so zaposleni zadovoljni in radi prihajajo na delo, bo zadovoljno tudi podjetje, saj bo delo kvalitetnejše opravljeno in bo podjetje tako na trgu konkurenčnejše in uspešnejše. V praktičnem delu magistrske naloge smo najprej na kratko predstavili izbrano podjetje, nato pa smo predstavili analizo raziskave, katero smo izvedli med zaposlenimi v podjetju Hotel Sava Rogaška d.o.o. Z raziskavo smo ugotavljali, ali so zaposleni dejansko zadovoljni s sistemom nagrajevanja in kakšni so njihovi predlogi za izboljšanje le tega. Pri samem pisanju magistrske naloge smo si na začetku postavili tri hipoteze, katere smo obravnavali skozi nalogo. Na podlagi rezultatov raziskave lahko ugotovimo, da so bile hipoteze: • H1:Več kot polovica zaposlenih je zadovoljnih s sistemom nagrajevanja v izbranem podjetju, (OVRŽENA) • H2:Več kot polovica zaposlenih meni, da jih nagrade spodbudijo k večji uspešnosti pri delu, (POTRJENA) • H3:Več kot polovica zaposlenih meni, da je sistem finančnega nagrajevanja ustreznejši od nefinančnega, (POTRJENA)
Ključne besede: Človeški kapital, intelektualni kapital, inovativnost, nagrajevanje, motiviranje, izobraževanje, uvajanje, usposabljanje, načrtovanje, zadovoljstvo.
Objavljeno: 23.08.2012; Ogledov: 1465; Prenosov: 304
.pdf Celotno besedilo (2,71 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici