| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Motivacija za izobraževanje zaposlenih v podjetju t-2, d.o.o.
Nika Gregorin, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali motivacijo za izobraževanje zaposlenih v podjetju T-2, d. o. o. T-2 je sodobna telekomunikacijska družba, ki na trgu ponuja kakovostne in zanesljive telekomunikacijske, informacijske in medijske storitve. Njena platforma pa so najsodobnejše tehnologije. Razvojno je družba usmerjena v konvergentno širokopasovnost in personalizirane interaktivne storitve. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu, smo predstavili kaj je to motivacija, motivi, potrebe, motivacijski dejavniki. Predstavili smo najbolj znane motivacijske teorije, kot so Maslowa teorija potreb, Herzbergova teorija motivacije, Hackman – Oldhamov model, Vroomova teorija in McGregorjeva teorija X in Y. Opredelili smo pojme izobraževanje, usposabljanje in učenje. Spoznali smo, katere vrste izobraževanj poznamo, kakšne so značilnosti izobraževanje odraslih in kako poteka izobraževalna dejavnost v organizacijah. V empiričnem delu pa smo s pomočjo anketnega vprašalnika ugotavljali, kateri so tisti dejavniki, ki motivirajo zaposlene za izobraževanje. Zanimalo nas je, katere ovire so tiste, ki ovirajo zaposlene pri izobraževanju. Poleg tega smo ugotavljali kakšnih oblik izobraževanja si želijo zaposleni, kdaj želijo, da bi bila izvedena izobraževanja in na katerih področjih se pravzaprav želijo izobraževati. Ob koncu smo na osnovi empiričnega dela odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja. S pomočjo naše raziskave smo ugotovili, da je največji motivator zaposlenih za izobraževanje prav želja, da prispevajo k lastnemu razvoju. Kljub temu, da so, kot največjo oviro navedli pomanjkanje prostega časa, je večina še vedno mnenja, da si želijo izobraževati. Najbolj si želijo izobraževanj v obliki praktičnih delavnic, najraje pa bi imeli izobraževanja organizirana v službenem času.
Ključne besede: motivacija, motivacijski dejavniki, izobraževanje, izobraževanje zaposlenih
Objavljeno: 14.11.2019; Ogledov: 771; Prenosov: 236
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici