| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Logistika in zagotavljanje konkurenčnosti v podjetju Farmadent d.o.o.
Nika Gergič, 2013, magistrsko delo

Opis: Vsako podjetje poskuša doseči konkurenčno prednost pred ostalimi podjetji. Za doseganje želene konkurenčne prednosti podjetja potrebujejo različne vrste znanj in veščin, s tem pa si zagotavljajo tudi dolgoročni obstoj in razvoj. Da bi podjetje lahko opravljalo pravilne aktivnosti, je treba poznati intenzivnost konkurence znotraj panoge, v kateri posluje. Podjetje Farmadent d.o.o., je po tržnem deležu tretja največja veledrogerija v državi in edina na vzhodnem delu države. Z optimizacijo nabavne, notranje in distribucijske logistike bi se izboljšal pretočni čas zdravil, prehranskih dopolnil in medicinsko-tehničnih pripomočkov, čas odzivnosti in povečala bi se izraba strojev ter delovne sile, kar bi zmanjšalo stroške. Z optimizacijo logistike bi podjetje lahko pridobilo nove stranke in povečalo dobiček, nove stranke pa bi pomenile večji tržni delež in večjo konkurenčnost pred tekmeci.
Ključne besede: konkurenčnost, logistika, nabava, skladiščenje, transport
Objavljeno: 16.02.2013; Ogledov: 1459; Prenosov: 207
.pdf Celotno besedilo (823,90 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici