| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pravica graditi v postopku izdaje gradbenega dovoljenja (legalizacije)
Nik Fanedl, 2021, magistrsko delo

Opis: Pravica graditi v postopku izdaje gradbenega dovoljenja in v postopkih legalizacije je urejena enako, bistvena razlika v veljavni ureditvi je le v primeru legalizacije objekta daljšega obstoja, kjer se ne preverja pravice graditi za gradnjo priključkov na javno infrastrukturo. Do sprejetja Gradbenega zakona na področju legalizacije ni bilo nikakršnega razvoja, zato se tudi pravica graditi v okviru postopkov legalizacije ni mogla razvijati. Z razvojem institutov legalizacije se bo razvijala tudi pravica graditi, vendar počasneje, ker nadaljnji razvoj pomeni omejevanje lastninske pravice. Dejstvo je, da so nelegalne gradnje v Sloveniji pogoste, razlog za mnoge je tudi nemožost izkazati pravico graditi, predvsem za gradnjo priključkov na javno infrastrukturo. Zaradi navedenega je potrebno tako pri razvoju legalizacije kot pri razvoju pravice graditi tehtati med statusom legalnih in nelegalnih objektov ter med zasebnim interesom čim manjših posegov in motenj na zemljiščih (lastnini) ter javnim interesom širjenja komunalne infrastrukture ter zaračunavanja dajatev. Pri tem bo potrebno paziti, da se ne bo bolj izplačalo graditi brez gradbenega dovoljenja in da se bo kršitve ustrezno sankcioniralo. Del razvoja obeh institutov ter celotne področne zakonodaje pa mora predstavljati tudi opismenjevanje prebivalstva z vidika namena in pomena gradbene ter prostorske zakonodaje.
Ključne besede: lastninska pravica, služnost, dokazilo o pravici graditi, nelegalna gradnja, objekt daljšega obstoja, soglasje solastnikov, priključki na javno infrastrukturo
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 106; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

2.
3.
MANAGEMENT KAKOVOSTI STORITEV IN VPLIV ZAZNANE KAKOVOSTI STORITEV UČNEGA POLIGONA DOLE NA ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV
Špela Fanedl, 2016, magistrsko delo

Opis: Danes v svetu velja: »V znanju je moč«, iz tega razloga ljudje neprestano težijo k novim znanjem in posledično posegajo po različnih izobraževalnih storitvah. Konkurenca izobraževalnih storitev je velika, spekter izobraževalnih storitev tudi. Zato je zelo pomembno, da storitvene organizacije, poleg mnogih drugih aktivnosti, izvajajo raziskave zadovoljstva odjemalcev v zvezi s kakovostjo storitev ter ugotavljajo njihove namere po ponovnem obisku. S pomočjo teh ugotovitev lahko organizacije povečajo kakovost storitev, kar lahko vpliva na zadovoljstvo odjemalcev in njihovo zvestobo organizaciji. Posledično lahko to pripelje do bolj konkurenčnih in prepoznavnih storitev ter same organizacije, ki te storitve ponuja. Magistrsko nalogo smo razdelili na teoretičen in empiričen del. V teoretičnem delu naloge smo preučili koncepte managementa poslovanja, kakovosti, kakovosti storitev, zadovoljstva, zvestobe in SWOT analiza (analiza stanja organizacije, analiza okolja). V tem okvirju smo predstavili / raziskali zadovoljstvo odjemalcev s kakovostjo storitev Učnega poligona dole, v nadaljevanju UPD, ter prikazali korelacijo med zaznano kakovostjo storitev in zadovoljstvom odjemalcev, ter med zaznano kakovostjo storitev in zvestobo odjemalcev. Na primeru UPD smo skušali preučiti, kako pomembno je izvajati raziskave zadovoljstva odjemalcev ter pridobljene rezultate uporabiti za dvig kakovosti storitev, dvig zadovoljstva, zvestobe, konkurenčnosti in prepoznavnosti UPD. Prav zaradi vse večji potreb ljudi po znanju, trg ponuja zmeraj pestrejšo ponudbo izobraževalnih storitev. Konkurenca izobraževalnih storitev je tako zmeraj večja in močnejša. V takem okolju je težko preživeti brez upoštevanja določenih načel in znanj managementa ter marketinga. Kot že rečeno, je pomembno, da tudi takšne organizacije, kot je UPD, ki ponujajo izkustveno izobraževanje, v svojem delovanju upoštevajo ta znanja ter uporabljajo primerne metode za ugotavljanje zadovoljstva odjemalcev, kakovosti storitev in zvestobe odjemalcev. Na koncu dneva so odjemalci tisti, katerih mnenje šteje največ in so tisti, ki prinašajo prihodek.
Ključne besede: kakovost storitev, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, Učni poligon Dole, izobraževalne storitve
Objavljeno: 07.03.2016; Ogledov: 1921; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (2,65 MB)

4.
FIKCIJA VROČITVE PO PRAVILIH ZPP IN EVROPSKI UREDBI 1393/2007
Nik Fanedl, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je obravnavana fikcija vročitve v pravdnem postopku po pravilih slovenskega prava in prava EU. Gre za institut, ki bistveno pripomore k učinkovitosti pravdnega postopka, vendar zaradi posega v procesne pravice predstavlja relativno problematično tematiko. V nalogi je predstavljena načelna podlaga za ureditev vročanja, nadalje pa so obravnavana slovenska pravila in pravila EU o vročanju nasploh. Nato se delo ukvarja s fikcijo vročitve, kot je urejena v Zakonu o pravdnem postopku in Uredbi 1393/2007 o vročanju ter osvetli najbolj bistveno problematiko uporabe te fikcije. Bralec tega dela lahko spozna pomembnost vročanja v pravdnem postopku in se seznani s slovenskimi pravili ter pravili EU, po katerih poteka vročanje, se seznani z ureditvijo fikcije vročitve in spozna dva najbolj problematična primera uporabe obravnavanega instituta, skozi navajanje literature in pravnih virov pa je vseskozi spodbujan, da se sam loti poglobljenega študija katerega izmed posameznih aspektov fikcije vročitve in vročanja nasploh.
Ključne besede: pravdni postopek, načelo kontradiktornosti, načelo ekonomičnosti, vročanje, Zakon o pravdnem postopku, Uredba 1393/2007, slovensko pravo, pravo EU, fikcija vročitve
Objavljeno: 13.01.2014; Ogledov: 2043; Prenosov: 383
.pdf Celotno besedilo (603,26 KB)

5.
6.
MARKETING V KULTURI
Špela Fanedl, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo obsega področje marketinga v NPO na področju kulture. Teoretičen del obravnava, kaj sploh NPO so, njihove značilnosti, delitev in razliko med NPO in profitnimi organizacijami. Naslednje poglavje se nanaša na marketing NPO; kaj sploh marketing je, značilnosti marketinga NPO, problemi, ki se pojavljajo pri izvajanju marketinga v NPO ter pogoste kritike uporabe tega koncepta. Nato je predstavljen koncept marketing miksa naravni 4P na primeru NPO v kulturi. Empirične del zajema obravnavo štirih NPO na področju kulture v Mariboru, s pomočjo metode globinskega intervjuja. Obravnava posameznih organizacij zajema vse aktivnosti, ki se v teh organizacijah izvajajo in so vezane na njihove marketinške aktivnosti. Od preteklega delovanja, sedanjega delovanja, vizije za prihodnost, ki se nanaša predvsem na leto 2012, ko bo Maribor evropska prestolnica kulture.
Ključne besede: neprofitne organizacije, zasebne in javne neprofitne organizacije, kultura, marketing, marketing v neprofitnih organizacijah, strateški marketing, prednosti in kritike marketinga v kulturi, marketinški splet.
Objavljeno: 06.12.2010; Ogledov: 1961; Prenosov: 212
.pdf Celotno besedilo (846,71 KB)

7.
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH ZA IZOBRAŽEVANJE V PODJETJU MERKUR D.D.
Jasmina Fanedl, 2010, diplomsko delo

Opis: Današnji, hitro spreminjajoči se svet pretresajo velika nasprotja. Osnova vsemu je silen razvoj znanosti in tehnike v zadnjih nekaj desetletjih. Tak razvoj prinaša skokovit porast znanja domala na vseh področjih našega življenja in delovanja. Prav tako pa ne prinaša samo ugodnosti, spremljajo ga tudi negativni pojavi, ki včasih celo ogrožajo človekovo življenje in bivanje. Tako kot v drugih podjetjih v današnjem času, je tudi v delniški družbi Merkur d.d., kjer se zavedajo, da prave vrednosti podjetja ni mogoče pokazati le s številkami, kajti največje premoženje so ljudje s svojim znanjem, veščinami in spretnostmi. Žal pa ni dovolj, da se zadovoljimo z osnovnim znanjem, temveč se moramo ves čas izobraževati, izboljševati svoje sposobnosti, pridobivati nove ideje. Teoretični del diplomske naloge obravnava temeljne pojme, ki so povezani z motivacijo zaposlenih za izobraževanje, empirični del pa na osnovi ankete zajema analiziranje rezultatov in podajanje ugotovitev in predlogov. Namen raziskave je, v teoretičnem delu podrobneje predstaviti povzetke najpomembnejših elementov na področju motivacije zaposlenih za izobraževanje, pojem in pomen motivacije v izobraževanju, ter motivacijske dejavnike, ki vplivajo na aktivnosti zaposlenih. V empiričnem — raziskovalnem delu, pa sem želela ugotoviti, kaj zaposlene najbolj motivira pri odločitvi za izobraževanje in kaj najmanj. Analiza rezultatov ankete je pokazala, da se je več kot polovica zaposlenih pripravljenih dodatno izobraževati pod določenimi pogoji, čeprav v podjetju od njih tega ne bi zahtevali. Za zaposlene je najpomembnejši motivacijski dejavnik večja strokovnost posameznika. Možnost ohranitve delovnega mesta in osebna rast posameznika pa najmanj pomemben motivacijski dejavnik. Večina zaposlenih je zadovoljna s svojim delom, polovica vseh anketiranih je zadovoljna z lokacijo delovnega mesta, z medsebojnimi odnosi, delovnim časom in odnosi z vodjem. Prav tako je večina zaposlenih mnenja, da vodstvo podjetja dovolj vzpodbuja določene oblike izobraževanja.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, kadri, zaposleni, znanje
Objavljeno: 25.08.2010; Ogledov: 2447; Prenosov: 234
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

8.
Finančni trg : diplomsko delo
Andreja Fanedl, 2004, diplomsko delo

Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 4082; Prenosov: 480
.pdf Celotno besedilo (348,88 KB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici