| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Usposobljenost voznikov izrednih tovorov v podjetju Ploj, d. o. o.
Nejc Krajnc, 2022, diplomsko delo/naloga

Opis: Izredni cestni prevoz tovora je vsak prevoz s transportnimi sredstvi, ki skupaj s tovorom ali brez njega presega z zakonom določene skupne dimenzije, osne obremenitve ali največjo dovoljeno skupno maso. Pri izvajanju takšne vrste prevozov je ključnega pomena usposobljenost voznikov tovornih vozil. Vsi vozniki, ki izvajajo izredni prevoz, morajo obvladati dokumentacijo, ki se navezuje na izredni prevoz. Najpomembnejša so dovoljenja za opravljanje izrednih prevozov, ki jih v Sloveniji izda Ministrstvo za infrastrukturo. Vozniki morajo biti dobro podučeni tudi za pravilno rokovanje z vlečnimi vozili in polpriklopniki, namenjenimi prevozu tovora izrednih dimenzij, prav pa tako morajo biti vešči natovarjanja tovora, postavitve njegovega težišča na najbolj primerno mesto na priklopniku in privezovanje tovora. V praksi med organiziranjem izrednega prevoza opažamo veliko pomanjkljivosti pri usposobljenosti voznikov, ki izvajajo izredni prevoz, zato smo se odločili narediti raziskavo na tem področju. V raziskovalnem delu smo s pomočjo anketiranja in opazovanja z udeležbo analizirali usposobljenost voznikov, ki izvajajo izredne prevoze v podjetju Ploj, d. o. o. Že pri opazovanju z udeležbo smo ugotovili veliko pomanjkljivosti pri odzivih voznikov na težave med izvajanjem izrednega prevoza in nepoznavanje posameznih pravil za varno izvedbo prevoza, obenem pa spoznali velik problem pri ostalih udeležencih v cestnem prometu, ki sploh niso pozorni na izredni prevoz med njegovim izvajanjem in mu ne pripisujejo nobenega pomena. Prav tako smo opazili veliko nepravilnosti pri voznikih pri postavitvi in pritrjevanju tovora na tovorni prostor. Vse to je potrdila tudi anketa, ki nam je prikazala še veliko težav pri poznavanju dovoljenj za izredni prevoz v tujini. Vzrok za to vidimo v tem, da šoferji niso podučeni v poznavanju tujih jezikov, predvsem nemščine in angleščine, ki sta v tem poklicu ključnega pomena.
Ključne besede: izredni cestni prevoz, podjetje Ploj, d. o. o., organizacija izrednih prevozov, dovoljenja za izredni prevoz, prometna varnost, izboljšanje usposobljenosti.
Objavljeno v DKUM: 01.04.2022; Ogledov: 1280; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (3,84 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Nadgradnja hidravličnega sistema s Siemens PLK, SCADA sistemom in WEB SCADA vmesnikom na PLK : magistrsko delo
Nejc Krajnc, 2020, magistrsko delo

Opis: Namen naloge je bil nadgraditi hidravlični sistem v laboratoriju za procesno avtomatizacijo. Do sedaj je vaje na sistemu lahko opravljala le ena skupina, zato sta bili med seboj ločeni dve veji, kjer lahko na istem procesu sočasno laboratorijske vaje opravljata dve skupini. Realiziran je bil SCADA grafični vmesnik, ki omogoča preglednost nad hidravličnim sistemom, njegovimi parametri in lažjim delom s procesom. Ker je znano, da nadzor sistema preko računalniškega vmesnika v laboratoriju ali kasneje nekega realnega procesa v tovarni ni dovolj, sploh kadar nismo prisotni ob procesu, je bila realizirana tudi WEB SCADA, ki omogoča daljinsko upravljanje in nadziranje na daljavo preko svetovnega spleta. Na koncu je sledilo snovanje sistema vodenja, kjer so bili parametri regulatorjev nastavljeni eksperimentalno z zaprtozančno metodo ter grafično podprti z dokazi. Za izračune parametrov so bila uporabljena Ziegler-Nichols priporočila.
Ključne besede: Siemens S7-1500, SCADA, WEB SCADA, avtomatizacija procesa, regulacija sistema
Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 2399; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (7,75 MB)

3.
Vodenje koračnega motorja v mikrokoračnem režimu z mikrokrmilnikom Arduino
Nejc Krajnc, 2017, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: V tem poročilu je predstavljeno vodenje bipolarnega koračnega motorja modela 14HM11-0404S, ki je krmiljen s H – mostičem L298N preko mikrokrmilnika Arduino Uno. Cilj je doseči več korakov, kot pa jih mehansko ponuja zgradba koračnega motorja, ki ima pri celem obratu 400 korakov. Z mikro korakom bo motor dosegel 6400 korakov pri celem obratu, torej bo zmožen narediti šestnajst krat več korakov, kar je namenjeno zelo natančnemu pozicioniranju. V diplomskem delu je predstavljena krmilna logika preklapljanja navitij, opis različnih načinov delovanja koračnega motorja ter rezultati opravljenih meritev toka na posameznem navitju z osciloskopom in predstavitev ugotovitev in rezultatov.
Ključne besede: krmiljenje koračnega motorja, mikro korak, preklapljanje sekvenc koračnega motorja, krmiljenje v načinu polnega in polovičnega koraka
Objavljeno v DKUM: 29.01.2018; Ogledov: 2236; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici