| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 396
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Izdelava in optimizacija spletne strani oblikovalskega studia
Nejc Kovačič, 2022, diplomsko delo

Opis: Digitalna prisotnost ima vedno večji pomen na uspeh podjetja. Brez lastne spletne strani in računov na družbenih omrežjih podjetje za svet tako rekoč ne obstaja. V okviru diplomskega dela smo se zato odločili izdelati spletno stran za novo ustanovljen oblikovalski studio. Raziskali smo trg platform za upravljanje spletnih strani in opredelili večkriterijski odločitveni model za izbiro najprimernejše platforme. Na podlagi ugotovitev smo izbrali platformo, ki je najbolj ustrezala postavljenim kriterijem, in s pomočjo naročnika ustvarili spletno stran, primerno za oblikovalski studio. Sledila je optimizacija spletne strani. Pri tem smo si pomagali s številnimi že vgrajenimi in zunanjimi orodji za analizo stanja strani. V okviru zunanje optimizacije in s ciljem povečanja digitalne prisotnosti smo ustvarili račune na družbenih omrežjih, kjer bo naročnik lahko objavljal novosti in na ta način posredno povečal obisk svoje spletne strani. Naročnik je zadovoljen z izdelano spletno stranjo, analize pa so pokazale, da je spletna stran zadovoljivo optimizirana za spletne iskalnike.
Ključne besede: spletna stran, sistem za upravljanje spletne strani, oblikovalski studio, optimizacija spletne strani
Objavljeno v DKUM: 28.11.2022; Ogledov: 4; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (3,24 MB)

2.
Izdelava in optimizacija spletne strani za podjetje vrtoglavica s.p
Nejc Biček, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje izdelavo ter optimizacijo spletne strani za izbrano podjetje Vrtoglavica, s. p. Opisan je proces izdelave, prijave domene ter gostovanja pri spletnem ponudniku. Predstavljen je celoten postopek izdelave spletne strani od samega začetka do zaključka izdelave. Opisana je optimizacija za boljše delovanje spletne strani in izboljšanje vrstnega reda pri prikazovanju med rezultati na spletnem brskalniku podjetja Google. Domena je bila prijavljena pri ponudniku Domenca, za izdelavo spletne strani je bila uporabljena brezplačna platforma Wordpress. Na spletno mesto smo namestili ustrezne vtičnike in s tem pridobili dodatne funkcije na spletni strani.
Ključne besede: spletna stran, optimizacija, domena
Objavljeno v DKUM: 28.11.2022; Ogledov: 3; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

3.
Organizacija športnih in turističnih storitev v Sloveniji
Nejc Srovin, 2022, diplomsko delo

Opis: V Sloveniji je turizem že precej dobro razvit, vendar je mogoče opaziti šibkost ponudbe, ki je vezana na ciljne skupine športnikov. V diplomskem delu bomo pripravili program različnih športno-turističnih storitev, ki bi ga bilo mogoče tržiti v slovenskih turističnih agencijah, ki vabijo tuje in domače goste, in tudi s pomočjo Slovenske turistične organizacije. V diplomskem delu bodo predstavljene posamezne storitve, ki bi jih bilo mogoče dodati v slovensko turistično ponudbo, oblikovali pa bomo še program, ki bi privabljal ciljne goste dveh skupin – profesionalne in rekreativne športnike. Program bi trajal deset dni in bi se v večini odvijal na Gorenjskem in Primorskem ter zajemal storitve različnih športov. Program bi bil oblikovan po načelih, s katerimi se Slovenija promovira v tujini. Pod namene diplomskega dela spadajo še raziskava obstoječega trga in ponudbe, oblikovanje proizvodov in storitev v skladu s pričakovanji prihodnjih uporabnikov ter opredelitev konkurenčnih prednosti takega programa.
Ključne besede: slovenski turizem, šport, rekreacija na prostem, program
Objavljeno v DKUM: 17.11.2022; Ogledov: 53; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (996,49 KB)

4.
Proučitev okoljske sheme Slovenia Green Accommodation in smernice za slovenske turistične kmetije : magistrsko delo
Martina Senekovič, 2022, magistrsko delo

Opis: Slovenske turistične kmetije z nastanitvijo so zakoreninjene v tradicionalnosti in kreativnosti in so gradnik avtentične izkušnje na podeželju. Zanimalo nas je, zakaj je v okoljski shemi Slovenia Green Accommodation od ponudnikov zgolj 12 turističnih kmetij. V teoretičnih izhodiščih smo izvedli pregled literature, kjer smo spoznali specifike okoljskih shem, raziskali okoljske sheme na mednarodni, evropski in nacionalnih ravneh. Natančneje smo preučili Zeleno shemo slovenskega turizma za ponudnike nastanitev in značilnosti slovenskih turističnih kmetij. V empiričnem delu smo s kvalitativno in kvantitativno raziskavo ugotavljali, zakaj turistične kmetije številnejše ne pridobijo mednarodnega okoljskega znaka in se posledično vključijo v ZSST Green Accommodation za ponudnike nastanitev. S pridobitvijo stališč strokovnih institucij (odločevalcev) ter predstavnikov certificiranih in necertificiranih turističnih kmetij je bilo ugotovljeno, da razlogi izhajajo iz previsokih stroškov, zapletene administracije vstopa in vzdrževanja okoljskega znaka ter manka napotkov za turistične kmetije. Ti razlogi vodijo, ker politika pri pristopu od »zgoraj navzdol« in »od spodaj navzgor« ni optimalno zastavljena, zato so bile oblikovane smernice za pospešen vstop turističnih kmetij v Zeleno shemo slovenskega turizma za ponudnike.
Ključne besede: okoljske sheme, zeleni znaki, Zelena shema slovenskega turizma, Slovenia Green Accommodation, turistične kmetije z nastanitvijo, smernice, priporočila
Objavljeno v DKUM: 03.11.2022; Ogledov: 100; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (5,53 MB)

5.
Integralni model za deležnike v turizmu z logistiko in it-podporo
Nejc Mraz, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu v širšem kontekstu obravnavamo turistični sistem, in sicer njegove deležnike, ponudbo in vlogo informacijskih tehnologij z logistiko. V kritičnem pregledu literature predstavimo razvoj turizma, opredelitve, deležnike, kategorije in jedro turizma – turistično ponudbo. V nadaljevanju predstavimo razmeroma nov koncept Turizma 4.0 in vlogo informacijske podpore in logistike v njem. V osredju Turizma 4.0 je turist in sodelovanje vseh deležnikov, kar pomeni tudi informacijsko in logistično podporo s strani ponudnikov neturističnih storitev. Natančneje predstavimo dnevne utripajoče ponudbe in vlogo logistike in informacijskih tehnologij v delovanju le-teh. Razvijemo integralni model, s katerim predlagamo, kaj in kako izboljšati delovanje dnevnih utripajočih ponudb v luči Turizma 4.0 z informacijsko in logistično podporo. Nenazadnje pa predstavimo odprta vprašanja za razvoj turističnega produkta in dnevnih utripajočih ponudb s sklepnimi mislimi.
Ključne besede: turizem, logistika, informacijske tehnologije, deležniki, hotel, DUP
Objavljeno v DKUM: 03.11.2022; Ogledov: 22; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

6.
Odnos med telesno samopodobo, perfekcionizmom in depresivnostjo pri uporabnikih Instagrama : magistrsko delo
Tim Kotnik, 2022, magistrsko delo

Opis: Vsesplošna uporaba spletnega družabnega omrežja Instagram spodbuja številne raziskovalce k preučevanju njegovega vpliva na duševno zdravje posameznika. Zaključno delo teoretično in empirično proučuje, kako je način uporabe Instagrama povezan s posameznikovo telesno samopodobo, perfekcionizmom in depresivnostjo. V raziskavi je sodelovalo 267 udeležencev, starih od 18 do 76 let. Podatke smo zbrali preko spletnega vprašalnika, ki je bil sestavljen iz Prilagojene večdimenzionalne lestvice uporabe Facebooka, Lestvice pasivne in aktivne uporabe družabnih omrežij, Vprašalnika samopodobe za posameznike v poznem mladostništvu in zgodnji odraslosti, Vprašalnika socialne primerjave, Frostove multidimenzionalne lestvice perfekcionizma in Vprašalnika depresije, anksioznosti in stresa. Rezultati naših analiz so pokazali, da se pasivna uporaba Instagrama statistično pomembno ne povezuje s telesno samopodobo in depresivnostjo. Dodatno je bilo ugotovljeno, da se telesna samopodoba – zunanji videz negativno povezuje z maladaptivnimi oblikami perfekcionizma, medtem pa ne prihaja do povezav s telesno samopodobo – telesne sposobnosti. Nadalje so rezultati pokazali, da se depresivnost pozitivno povezuje z maladaptivnimi oblikami perfekcionizma in obema oblikama telesne samopodobe. Socialna primerjava se je izkazala kot statistično pomemben moderator odnosa med intenziteto uporabe Instagrama in telesno samopodobo. Medtem pa intenziteta uporabe Instagrama ni statistično pomemben moderator odnosa med pasivno uporabo Instagrama in telesno samopodobo. Izkazalo se je tudi, da socialna primerjava ne moderira odnosa med intenziteto uporabe Instagrama in pojavnostjo depresivnih simptomov. Izsledki naše raziskave nudijo poglobljeno razumevanje preučevanih konstruktov in pomembne ugotovitve dokaj neraziskanega področja. Navedene ugotovitve so lahko izhodišče za nadaljnje raziskovanje spletnega orodja Instagram.
Ključne besede: telesna samopodoba, perfekcionizem, depresivnost, Instagram, socialna primerjava
Objavljeno v DKUM: 03.11.2022; Ogledov: 51; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

7.
Merilna naprava za preizkušanje tiskanih vezij iz proizvodnje : diplomsko delo
Nejc Friškovec, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavi efektiven način za oceno in določitev kakovosti tiskanih vezij iz proizvodnih linij. Sestavljeno tiskano vezje zagotavlja električno povezavo prispojenim elektronskim komponentam. Po sestavi tiskanega vezja je potrebno izvesti funkcionalen preizkus, ki zagotavlja kakovost izdelka. Po navadi so proizvodnje linije opremljene z inšpekcijskimi kamerami, ki odkrivajo nepravilnosti, kot so manjkajoče komponente. Takšno zagotavljanje kakovosti v nekaterih primerih ni dovolj, zato moramo dodati dodatno raven nadzora. Poleg inšpekcij s kamerami morajo biti opravljene električne meritve. Proces meritev mora biti avtomatiziran, da se zagotavljata ponovljivost in hitrejša izvedbo procesa. Diplomsko delo ovrednoti pomen takšne naprave, predstavi njene prednosti in slabosti ter njeno kompleksnost. Naprava obsega elektronski del, ki izvaja meritve, mehanski del, ki obsega ohišje in vpenjalno mesto, ter program, ki nadzira proces.
Ključne besede: električne meritve, tiskana vezja, testna naprava, avtomatizacija, inteligentni merilni sistem
Objavljeno v DKUM: 02.11.2022; Ogledov: 58; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (3,34 MB)

8.
Potrošniško vedenje Američanov med pandemijo covida-19
Nejc Mulej, 2022, diplomsko delo

Opis: Pandemija covida-19 je za seboj pustila katastrofalne posledice tako na družbeni kot tudi gospodarski ravni vseh držav po svetu. Potrošniki in podjetja so se morali vsakodnevno prilagajati in spopadati z nepredvidenimi izzivi in posledicami pandemije. Zaradi vrste ukrepov in sprememb, ki jih je s seboj prinesla pandemija covida-19, so se potrošniki bili prisiljeni distancirati od svojih vsakodnevnih in nakupnih navad, kar je na globalni ravni posledično vodilo v popolno spremembo potrošniškega obnašanja posameznikov. Velik odstotek potrošnikov po svetu je svoje nakupne aktivnosti preselilo na svetovni splet. Znatno se je povečalo nakupovanje z uporabo spletnih medijev, večino vsakodnevnih aktivnosti so potrošniki pričeli izvajati v svojih domovih (športne aktivnosti, spletna zabava, zvišanje stopnje uporabe aplikacij za dostavo hrane na dom, delo na daljavo, študij na daljavo …). Poleg potrošniškega vedenja pa je pandemija vplivala tudi na duševno zdravje ljudi, predvsem pripadnikov generacij Y in Z, kjer je bil zabeležen zelo visok odstotek ljudi, ki so med pandemijo razvili depresijo in anksiozne motnje. Na nenehno spreminjajoča vedenja potrošnikov po svetu so se morala prilagajati tudi podjetja. Zaradi zdravstvenih ukrepov in ukrepov vlad so se bila podjetja prisiljena preseliti oz. omogočiti potrošnikom svoje storitve tudi na digitalni ravni. Med pandemijo je namreč velik odstotek potrošnikov zamenjal blagovne znamke in izdelke, ki so jih kupovali in uporabljali pred pandemijo, kar je podjetjem predstavljajo dodaten pritisk na obstoj in prilagajanje novim in vsakodnevno se spreminjajočim vedenjem potrošnikov. Nadalje bomo predstavili pandemijo covida-19, kjer bomo podrobneje opisali izvor, simptome virusa in sam virus Sars-Cov-19. V tretjem poglavju bomo opredelili vrsto posledic, ki jih je za seboj pustila pandemija covida-19 (družbene, zdravstvene in gospodarske posledice). V četrtem poglavju pa bomo opredelili in podrobneje opisali pojma potrošnik in potrošniško vedenje ljudi ter opredelili in analizirali potrošniško vedenje ljudi pred in med pandemijo covida-19. V petem poglavju bomo analizirali potrošniško vedenje Američanov tako pred kot tudi med pandemijo in si pogledali razlike v potrošniškem vedenju mlajših generacij tj. generacij Y in Z med in pred pandemijo covida-19. V zadnjem poglavju bomo obravnavali priporočila za tiste, ki želijo v prihodnosti oz. že izvažajo svoje izdelke in storitve na trg Združenih držav Amerike.
Ključne besede: covid-19, Sars-Cov-19, pandemija, potrošnik, potrošniško vedenje
Objavljeno v DKUM: 27.10.2022; Ogledov: 53; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

9.
Računovodski informacijski sistemi v oblakih s primerom uvedbe v podjetju XY
Nejc Strnad, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu s pomočjo razpoložljive literature in na dejanskem primeru uvedbe računovodskega informacijskega sistema v oblakih opisujemo širok nabor značilnosti in posamezne korake uvedbe omenjenega sistema. Številni strokovnjaki namreč menijo, da predstavljajo računovodski informacijski sistemi v oblakih naslednji pomemben mejnik za računovodsko stroko, pri čemer ugotavljamo, da v slovenskem prostoru ni na razpolago dovolj literature, ki bi podjetjem pomagala pri uvedbi takšnega informacijskega sistema. Navedeno predstavlja osrednjo problematiko, ki jo s pomočjo tuje literature in dejanskega primera uvedbe računovodskega informacijskega sistema v oblakih rešujemo. Delo ponuja celovit vpogled na razvoj računovodskih informacijskih sistemov skozi čas, s poudarkom na tem, da se je vloga računovodje skozi razvoj informacijske tehnologije spreminjala. V skladu z navedenim ugotavljamo, da bo morda tudi tehnologija računalništva v oblakih ponovno nekoliko spremenila vlogo računovodje v podjetju, ki se bo s čedalje višjo stopnjo avtomatizacije določenih računovodskih procesov vedno bolj spreminjala v vlogo svetovalca poslovodstvu. Delo prav tako ponuja kritično oceno tehnologije računalništva v oblakih, ker se v njem posvečamo tako prednostim kot slabostim, pri čemer povzemamo različne strokovnjake, ki nimajo enakega mnenja o računalništvu v oblakih. V delu se še posebej posvečamo vidiku varovanja podatkov in obvladovanju tveganj, ker gre za pomembni temi, ki bi ju vsak uporabnik računalniških informacijskih sistemov v oblakih moral proučiti. Zaključek dela ponuja primerjavo štirih računovodskih informacijskih sistemov v oblakih, ki so bili v času pisanja na voljo slovenskim podjetjem, ter študijo primera uvedbe enega izmed v tem delu navedenih računovodskih informacijskih sistemov. Vpogled v postopek uvedbe računovodskega informacijskega sistema v oblakih na dejanskem primeru in podaja kritične ocene opisanega postopka uvedbe lahko slovenskim podjetjem nudita pomoč pri uvedbi takšnega informacijskega sistema v njihovo poslovanje, kar predstavlja enega izmed ciljev tega magistrskega dela.
Ključne besede: računalništvo v oblaku, računovodski informacijski sistemi, varovanje podatkov v oblaku, trg računovodskih informacijskih sistemov
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 56; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (2,60 MB)

10.
Razvoj računalniške kolutne igre
Nejc Planinšek, 2022, diplomsko delo

Opis: V tem diplomskem delu, opišemo implementacijo mobilne kolutne igre. Opišemo osnovne pojme s katerimi se srečujemo in kako delujejo kolutne igre. Prav tako opišemo orodja, ki smo jih uporabljal pri izdelavi. Na koncu opišemo vso delo, ki smo ga opravil med implementacijo in predstavimo končni produkt kolutne igre.
Ključne besede: razvoj računalniške igre, računalniška kolutna igra, libGDX, Android Studio, Java
Objavljeno v DKUM: 24.10.2022; Ogledov: 35; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (3,88 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici