| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjalna analiza strategij vstopa na tuj trg v panogi kompozitnih materialov
Nejc Fišer, 2018, magistrsko delo

Opis: Tema magistrskega dela se najprej osredotoči na razloge, ki podjetja privedejo do iskanja dobička izven državnih meja. Za tem so v smiselnem zaporedju predstavljene najbolj značilne strategije vstopa podjetij v panogi na tuje trge. Strategije so povzete po teorijah več različnih avtorjev. Raziskava v nadaljevanju poteka na primerih podjetij s Kitajske, iz Evrope in iz ZDA, ki se ukvarjajo s proizvodnjo kompozitnih materialov. Kompoziti so sestavljeni iz dveh delov, iz osnove in iz utrjevalne komponente. Pri končnem izdelku posameznih materialov ne moremo več opaziti s prostim očesom. Panoga kompozitov je hitro rastoča in kompozitni materiali nas spremljajo na vsakem koraku. V magistrskem delu proučujemo ali obstajajo razlike med strategijami vstopa na tuj trg podjetij v panogi kompozitnih materialov na kitajskem, evropskem in ameriškem trgu. Podjetij, ki delujejo na teh trgih in v tej panogi je nešteto, zato smo se omejili na izbrana podjetja s posameznega trga in poskušali s pomočjo sekundarnih podatkov iz spletnih strani podjetij pridobiti informacije, ki so bile ključne za izsledke raziskave o vstopanju teh podjetij na tuje trge. Informacije o enem podjetju smo pridobili s pomočjo intervjuja.
Ključne besede: globalizacija, internacionalizacija, multinacionalno podjetje, segmentiranje, pozicioniranje, strategije vstopa na tuj trg, izvozne oblike, pogodbene oblike, investicijske oblike.
Objavljeno: 10.05.2018; Ogledov: 871; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (5,76 MB)

2.
OPTIMIZACIJA PROCESA IZHODNE LOGISTIKE V PODJETJU GORENJE D.D.
Nejc Fišer, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomski seminar obravnava izhodno logistiko v podjetju Gorenje. Raziskal sem, kaj je podjetje z investicijo v izgradnjo visokoregalnega skladišča NAVIS pridobilo, in to z vidika zaposlenih, skladiščnih površin in skladiščenih izdelkov. Preučil sem tudi optimizacijo procesa odpreme, da bi v podjetju realizirali optimalno odpremo končnih izdelkov.
Ključne besede: avtomatizirano visokoregalno skladišče (NAVIS), skladišče trgovskega blaga (STB), podjetje Gorenje, optimizacija nakladanja, optimizacija logističnega procesa, izhodna logistika.
Objavljeno: 17.12.2012; Ogledov: 1367; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (922,89 KB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici