| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV ZAUPANJA NA ODLOČANJE O IZBIRI ZAVAROVALNEGA POSREDNIKA
Neža Kutnar, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V prvem delu diplomske naloge opisujemo proces odločanja skupaj z intuitivnim odločanjem, saj je ta najbolj pogost pri strateških odločitvah. Predstavimo, kaj je zaupanje in kako je pomembno med podjetji. V delu, kjer opisujemo pravno-formalni vidik zavarovalništva, se osredotočimo predvsem na delovanje zavarovalnih posrednikov. Pridobitev zaupanja s strani stranke je najbolj pomemben člen dela zavarovalnih posrednikov in močno vpliva na odločitev o izbiri le-teh. Delo zavarovalnih posrednikov je pri nas še vedno premalo poznano in se ga pogosto enači z delom zavarovalni zastopnikov, kar še zdaleč ni isto. Konkurenca je tako zelo velika, ker je vpliv zavarovalnic in hkrati zavarovalnih zastopnikov zelo močan, in tudi ker se odpira vedno več novih zavarovalno posredniških družb. V drugem, raziskovalnem delu diplomske naloge smo s pomočjo obširnega anketnega vprašalnika ugotovili, da managerji sprejemajo odločitve o izbiri zavarovalnega posrednika za zavarovanje poslovnih tveganj predvsem intuitivno. Odločitev o izbiri zavarovalnega posrednika predstavlja zahteven strateški odločitveni problem. Podjetja v Sloveniji še vedno v veliki meri ne poznajo delovanja in storitev zavarovalnih posrednikov in jih zelo pogosto zamenjujejo z zavarovalnimi zastopniki. Za vzpostavitev zaupanja v zavarovalnega posrednika je potreben dolgotrajen proces. Podjetja, ki ne sodelujejo z zavarovalnim posrednikom, nimajo zaupanja vanje. Dejavniki, ki najbolj vplivajo na izbiro določenega zavarovalnega posrednika so predvsem izkušnje in strokovnost zavarovalnega posrednika ter ponudba storitev. Podjetja se ne odločijo za sodelovanje z njimi, predvsem zaradi nepoznavanja zavarovalnih posrednikov.
Ključne besede: proces odločanja, intuitivno odločanje, zaupanje, zavarovalni posrednik
Objavljeno v DKUM: 23.06.2015; Ogledov: 5381; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

Iskanje izvedeno v 1.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici