| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
UPRAVLJANJE S TVEGANJI V BANKI KOPER D.D. S POUDARKOM NA OBRESTNEM TVEGANJU
Nataša Novak, 2013, diplomsko delo

Opis: Po svetu se bančni trg sooča z nepredvidljivimi spremembami, ki so povezana s tveganji. V zadnjih letih so se na tem področju dogajale velike spremembe, posebno v Sloveniji, ko je postala enakopravna članica Evropske unije. Poleg večje konkurence, ki jo je prinesel ta dogodek, so banke izpostavljene tudi večjim tveganjem na področju kreditnega, tržnega, likvidnega in obrestnega tveganja. Osrednja naloga bank je deponiranje denarja svojih komitentov ter posojanje tistim, ki denar potrebujejo. Pri svojem delu se tako srečuje s tveganjem, da ne bo ustvarila dobička. V kolikor banka ne prepozna in ne reagira pravočasno, jo lahko pripelje v likvidnostne težave. Zato mora sproti ocenjevati in meriti tveganja ter pripraviti postopke za njegovo obvladanje. Namen diplomskega seminarja je opisati tveganja, ki so prisotna pri bančnem poslovanju, s posebnim poudarkom na obrestnem tveganju Banke Koper, ki za zavarovanje pred njim uporablja različne finančne instrumente, kot so terminska obrestne mera, obrestna zamenjava in obrestna opcija. Da bi se čim bolj pripravili na obrestno tveganja pa v Banki Koper sproti ugotavljajo in merijo tveganja, izvajajo razne izračune, stres teste, kontrole, nadzore, poročanja ipd.
Ključne besede: Banka Koper, obrestno tveganje, finančni instrumenti, Basel I., Basel II., Basel III., finančni trg.
Objavljeno: 16.07.2013; Ogledov: 875; Prenosov: 47
URL Povezava na celotno besedilo

3.
4.
5.
UPORABA INFORMACIJSKO KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE V OSNOVNIH ŠOLAH
Nataša Novak Vukšinič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem poiskala odgovor na vprašanje, kako povečati uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju, kako motivirati učitelje in učence, predvsem pa sem se osredotočila na novo vlogo učitelja, učenca ter nove pristope učenja in poučevanja v osnovnih šolah. Podrobno sem predstavila novo vlogo učitelja, cilje, prednosti in slabosti njegovega izobraževanja in usposabljanja. Izpostavila sem izobraževalna e-gradiva, ki spreminjajo učni proces ter omogočajo učencu interaktivnost s snovjo, hkrati pa prinašajo novo vlogo učitelja v učnem procesu. Predstavila sem trenutne projekte in aktivnosti, ki jih izvajajo odgovorne institucije z namenom podpore in izboljšanja uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije vseh sodelujočih v izobraževalnem procesu. Pomembno vlogo bo imelo središče za e-šolstvo, znotraj katerega se bodo koordinirano izvajale vse aktivne dejavnosti na področju informacijsko-komunikacijske tehnologije v šolstvu. Navedene dejavnosti so: razvoj in izvedba svetovanja, podpora šolam, razvoj in uvajanje e-gradiv ter usposabljanje učiteljev za uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije. Na koncu sem strnila ugotovitve nekaterih pomembnih raziskav, ki so bile narejene na področju informacijsko-komunikacijske tehnologije za slovenske osnovne šole. Na podlagi ugotovitev in intervjuja, ki sem ga opravila s predstavnikom Ministrstva za šolstvo in šport, sem ocenila trenutno stanje na področju e-gradiv, izobraževanja, usposabljanja učiteljev in uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v slovenskih osnovnih šolah.
Ključne besede: Informacijsko-komunikacijska tehnologija, Interaktivna tabla, središče za e-šolstvo, e-gradiva
Objavljeno: 07.01.2010; Ogledov: 3262; Prenosov: 577
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

6.
USTREZNOST PISARNIŠKIH PROSTOROV IN PISARNIŠKE OPREME NA OBČINI LOŠKA DOLINA
Nataša Poje Novak, 2012, diplomsko delo

Opis: V prvem delu so podane teoretične osnove o načrtovanju pisarniških prostorov, delovnem okolju in pisarniški opremi. Prostori, v katerih so zaposleni delavci, morajo biti skrbno načrtovani po načelih načrtovanja pisarniških prostorov. Poleg tega ključno vlogo igra delovno okolje, kjer je pomembna pravilna razsvetljava, svež zrak, nemoteč hrup in pravilna zaščita pred sevanjem. Na motiviranost zaposlenih vplivajo tudi barve. Pravilno izbrani odtenki pri človeku vzbujajo močno delovno efektivnost, preveč intenzivne barve pa vzbujajo živčni napor, stres in dekoncentracijo. K ergonomični ureditvi prištevamo tudi ustrezno pisarniško pohištvo in opremo. V drugem, empiričnem delu pa smo izvedli raziskavo o ustreznosti pisarniških prostorov in opreme na konkretnem primeru. Raziskavo smo izvedli na Občini Loška dolina s pomočjo ankete, s katero smo želeli ugotoviti zadovoljstvo zaposlenih s prostori in pisarniško opremo. Glavni namen je bil ugotoviti smernice za pravilno urejeno delovno mesto po ergonomičnih načelih. Diplomsko nalogo smo obogatili tudi z raziskavo o vplivu letnih časov na delovne pogoje.
Ključne besede: pisarna, pisarniška oprema, ergonomsko oblikovanje delovnega mesta, zaposleni, vplivi okolja
Objavljeno: 14.08.2012; Ogledov: 1482; Prenosov: 351
.pdf Celotno besedilo (548,14 KB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici