| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA UPORABE INTRANETA V HYPO ALPE-ADRIA-BANK, D.D.
Nataša Grešovnik, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo obravnava interno komuniciranje v Hypo Alpe-Adria-Bank, d.d. Osrednja tema proučevanja je intranet, ki je lahko eno izmed najbolj učinkovitih orodij internega komuniciranja, kar ugotavljata tako teorija kot dobra praksa uspešnih organizacij. V decembru 2015 je bila s pomočjo anketnega vprašalnika izvedena analiza uporabe intraneta v Hypo banki. Cilj je bil ugotoviti, v kolikšni meri zaposleni intranet uporabljajo pri svojem delu in kateri dejavniki vplivajo na njegovo uporabo. Ali intranet izpolnjuje svoje poslanstvo in zaposlenim pomaga izvajati delovne naloge bolj učinkovito? Ali prispeva k večji informiranosti zaposlenih? Je intranet izpolnil pričakovanja uporabnikov? Rezultati raziskave so pokazali, da je intranet med zaposlenimi pogosto v uporabi, ne predstavlja pa osrednje informacijske točke banke. Zaposleni so dokaj homogena skupina uporabnikov intraneta. Koliko časa delajo v banki in na kakšnem delovnem mestu, nima vpliva na pogostost uporabe intranetnih strani. Vizualna podoba intraneta, ki so jo sicer uporabniki ocenili kot dobro, prav tako nima vpliva na to, da bi bile intranete strani bolj obiskane. Zelo spodbudna pa je ocena zaposlenih, da uporabne intranetne vsebine vplivajo na boljšo učinkovitost pri delu. Na splošno so uporabniki z intranetom zadovoljni. Zadovoljstvo je tudi v pozitivni korelaciji z izpolnjenimi pričakovanji uporabnikov. Ne glede na pozitivne ocene zaposlenih pa je analiza njihovih informacijskih potreb pokazala, da je še mnogo vsebin, za katere zaposleni menijo, da bi jim pomagale bolj produktivno opravljati delovne naloge, intranet Hypo banke kot medij in orodje internega komuniciranja pa ima še ogromno potenciala na poti doseganja kakovostne in učinkovite podpore zaposlenim pri delu.
Ključne besede: organizacijsko komuniciranje, interna komunikacija, intranet
Objavljeno: 27.05.2016; Ogledov: 788; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (2,45 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici