| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
STALIŠČA OSNOVNOŠOLSKIH UČITELJEV DO ŠOLSKE IN VRSTNIŠKE MEDIACIJE
Nataša Žgajner, 2015, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo se nanaša na stališča osnovnošolskih učiteljev do šolske in vrstniške mediacije. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kakšna je seznanjenost učiteljev z mediacijo, kakšne prednosti vidijo v njej ter njihova osebna mnenja o uspešnosti mediacije na šolah, kjer poučujejo. Zanimalo nas je, ali pri tem obstajajo statistično pomembne razlike glede na čas izvajanja mediacije na šolah, status učiteljev (učitelj – učitelj mediator) in glede na stopnjo, na kateri pretežno poučujejo. V raziskavi, ki temelji na priložnostnem neslučajnostnem vzorcu, je sodelovalo 129 učiteljev iz desetih šol iz štajerske regije, kjer izvajajo mediacijo. Podatke smo zbrali s pomočjo spletnega anketnega vprašalnika. Rezultati so pokazali, da učitelji mediatorji proces izvajajo občasno, ko je to potrebno. V večini so učitelji s šolsko mediacijo dobro seznanjeni in menijo, da je le-ta zelo pomemben del delovanja vsake šole. Raziskava je pokazala tudi, da učitelji kot najprimernejše kandidate za vrstniške mediatorje navajajo moralno odgovorne učence. Niso pa najbolj prepričani, ali so vrstniki res boljši mediatorji – iz vidika razumevanja težav sovrstnikov. Ugotovili smo, da po mnenjih učiteljev izvajanje vrstniške mediacije nima vpliva na uspešnost šolske mediacije.
Ključne besede: učitelj, konflikt, vzgoja, šolska mediacija, vrstniška mediacija.
Objavljeno: 08.10.2015; Ogledov: 1043; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (787,79 KB)

2.
GOOD AND EVIL: PSYCHOANALYTICAL ANALYSIS OF CHARACTERS FROM THE NOVEL RED DRAGON
Nataša Žgajner, 2015, magistrsko delo

Opis: The Master's thesis, titled Good and Evil: Psychoanalytical Analysis of Characters from the Novel Red Dragon, deals with a detailed analysis of the four main characters from the mentioned novel, written by Thomas Harris. At the beginning of the dissertation, I present several definitions of good and evil, based on which I place our four characters into these two categories. I focus on the psychoanalytical analysis of the mind, which shows best when analysing evil characters. To properly diagnose them, I resort to several researches and acclaimed authors from the fields of psychology and psychoanalysis, based on which I present the main concepts that are important for this dissertation: psychopathology, sociopathology and psychosis. Towards the end, I also present William Blake’s series of paintings, called: The Red Dragon Paintings. Then, I address the question of why today’s society shows so much interest in the lives and crimes of serial killers. The conclusion reveals my diagnosis of Hannibal Lecter and Francis Dolarhyde. It also shows the answer to previously mentioned question, which in short is that what attracts us most with serial killers is the inability to understand their murderous instincts.
Ključne besede: psychoanalysis, psychopath, sociopath, Hannibal Lecter, The Great Red Dragon
Objavljeno: 07.10.2015; Ogledov: 1519; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (777,29 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici