| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV Z IZDELKI PODJETJA MLEKARNA CELEIA, d.o.o.
Nataša Štefančič, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Živimo v času, ko postaja konkurenca med podjetji vse ostrejša, odjemalci pa postajajo vse bolj zahtevni in želijo za svoj denar dobiti vsaj toliko kot pričakujejo. Pogosto se ponudba izdelkov in storitev med podjetji skoraj ne razlikuje, zato imajo podjetja vedno težjo nalogo kako pritegniti odjemalce in biti boljši od konkurence. Podjetja se morajo zavedati, da so odvisna od odjemalcev in da morajo vso pozornost usmeriti k njim ter odkriti njihove nakupne navade ter se na podlagi tega prilagoditi njihovim željam in potrebam. Le na ta način bodo lažje izpolnili odjemalčeva pričakovanja in s tem dosegli njihovo zadovoljstvo. Na zadovoljstvo odjemalcev vpliva skupina dejavnikov in ne le sama kakovost in cena izdelka. Zato je pomembno, da se podjetje teh dejavnikov zaveda in jih upošteva pri uresničevanju svoje poslovne strategije. Le tako bo lahko odjemalcem zagotovilo večjo mero zadovoljstva in s tem tudi večjo mero njihove zvestobe. V teoretičnem delu sem opredelila značilnosti odjemalcev, vrste odjemalcev ter dejavnike, ki vplivajo na njihovo vedenje. Nato sem predstavila teorije in modele zadovoljstva ter pojasnila, kaj zadovoljstvo pomeni odjemalcem. V zadnjem teoretičnem delu pa sem predstavila metode merjenja zadovoljstva odjemalcev. V praktičnem delu sem najprej predstavila podjetje Mlekarna Celeia, d.o.o. Nato sem opredelila problem, namen in cilje raziskave. Oblikovala sem anketni vprašalnik, na podlagi katerega sem analizirala zadovoljstvo odjemalcev z izdelki podjetja Mlekarna Celeia, d.o.o. Ugotovila sem, da so odjemalci z izdelki podjetja Mlekarna Celeia, d.o.o. večinoma zadovoljni, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti.
Ključne besede: odjemalci, vedenje odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, teorije in modeli zadovoljstva, merjenje zadovoljstva odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev z izdelki podjetja Mlekarna Celeia, d.o.o.
Objavljeno: 26.10.2011; Ogledov: 2755; Prenosov: 492
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

2.
MOTIVIRANJE IN NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU DOLINŠEK-S, D.O.O.
Nataša Štefančič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem predstavila motiviranje in nagrajevanje zaposlenih v teoriji in nato še na podlagi praktičnega primera, in sicer podjetja Dolinšek-S, d.o.o. V današnjem času, ko je konkurenčna bitka na trgu neizprosna, se mora vsako podjetje potruditi, da čim bolje zadovolji potrebe in želje strank, predvsem pa svojih zaposlenih, saj so le-ti najpomembnejši element za doseganje dobrih poslovnih rezultatov. Zaposleni morajo biti zato ustrezno motivirani, saj so motivirani ljudje bolj zagnani za svoje delo, imajo drugačen odnos do dela, dosegajo boljše rezultate in posledično tudi podjetje bolje posluje. Usklajeni način motivacije in nagrajevanja zaposlenih predstavlja ideal vsakega podjetja.
Ključne besede: motivacija, motiv, motivacijski dejavniki, nagrajevanje, sistemi nagrajevanja, plača, nedenarne nagrade, analiza motiviranja in nagrajevanja v podjetju Dolinšek-S, d.o.o.
Objavljeno: 25.01.2010; Ogledov: 3198; Prenosov: 430
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici