| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen inovativnosti v poslovnem modelu
Nataša Šteblaj, 2020, diplomsko delo

Opis: V zadnjih letih smo tako v Sloveniji kot v svetu priča številnim spremembam. V poslovnem svetu je sprememba edina stalnica uspešnega dela. Glede na to, da je v obdobju krize leta 2008 narasla velika brezposelnost, se je veliko ljudi odločilo za podjetniško pot. Eden temeljnih pogojev uspeha v poslovnem svetu je tudi skrbno pripravljen in premišljen poslovni načrt podjetja, ki skupaj s poslovnim modelom tvori celoto. Ko imamo zares dobro podjetniško idejo, moramo pripraviti še poslovni model in poslovni načrt. Poslovni model je listina, dokument, načrt, ki nas pelje po poti. Na tej poti moramo mimo ovir, ki se pojavijo. Je naš kompas, ki nas privede do cilja. V pričujočem diplomskem delu bomo predstavili podjetje Evegreen. Podjetje Evegreen je mlado zagonsko podjetje, ki dosega odlične rezultate. S svojo ustvarjalnostjo in inovativnostjo so razvili poslovni model, s katerim so postali uspešno podjetje na globalnem trgu. V teoretičnem delu se bomo sprehodili skozi inovativnost v poslovnem modelu. Pogledali bomo, kakšen je pomen poslovnega modela glede inovativnosti pri zagotavljanju trajnosti organizacije ter kako se kaže vloga inovativnosti poslovnega modela v samem podjetju. V praktičnem delu pa bomo na primeru zagonskega podjetja tudi pokazali, da je poslovni model treba sproti prilagajati in razširjati, saj je le tako podjetje lahko uspešno.
Ključne besede: inovativnost, poslovni model, ustvarjalnost, razširljivost poslovnega modela
Objavljeno: 25.09.2020; Ogledov: 125; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

2.
TRŽENJE KONGRESNEGA TURIZMA
Nataša Šteblaj, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem raziskala in analizirala kongresno dejavnost v Sloveniji, in sicer z namenom, da predstavim trenutno stanje industrije dogodkov pri nas. Tako sem se v prvem delu diplomskega dela največ posvetila opredelitvi kongresne dejavnosti, kjer sem najprej opredelila kongresno dejavnost in jo razdelila po delitvi in obliki. Prav tako sem v prvem delu spoznala mednarodne kongresne organizacije. V osrednjem delu diplomske naloge sem raziskala potek organiziranja dogodka, kjer sem spoznala, da je to kompleksen potek, ki terja od organizatorja veliko spretnosti, pogajalskih sposobnosti in znanja na vseh področjih. V zadnjem delu sem se seznanila s kongresno dejavnostjo v Sloveniji. Tako sem predstavila slovenske kongresne organizacije, kako naj bi se razvijala kongresna dejavnost v okviru razvoja turizma v prihodnosti. Bolj sem izpostavila standardizacijo kongresnih zmogljivosti, ki predstavlja dober mejnik v razmejevanju prepoznavnosti ponudnikov kapacitet in zmogljivosti kongresne ponudbe, ter predstavila zmogljivosti kapacitetnih ponudnikov pri nas.
Ključne besede:  Kongres  Kongresni standardi  Kongresne organizacije  Organizacija dogodka  Kongresna Slovenija  Profesionalni organizator (PCO)
Objavljeno: 26.01.2010; Ogledov: 2808; Prenosov: 364
.pdf Celotno besedilo (490,61 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici