| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POMNJENJE VIZUALNIH IN BESEDNIH INFORMACIJ TER UČITELJEV VPLIV PRI UČENCIH NA RAZREDNI STOPNJI
Nataša Šergan, 2009, diplomsko delo

Opis: Pomnjenje je eden izmed procesov, ki ima pomemben vpliv pri izobraževanju učencev in njihovi uspešnosti, in to ne samo med šolanjem, ampak tudi v vsakdanjem življenju. V teoretičnem delu je opredeljen proces pomnjenja, ki je razdeljen na tri dele; v prvem delu je opisana začetna stopnja pomnjenja, tj. učenje, kjer so poleg teorij in oblik učenja navedene tudi najpomembnejše strategije. Učenju sledi uvrščanje naučenega v spominski sistem, kjer so opisane vrste in načini pomnjenja ter kako lahko pomnjenje tudi izboljšamo. Dodano je poglavje o pozabljanju in vlogi učitelja pri procesu pomnjenja. Namen diplomskega dela je proučevanje pomnjenja in priklica pojmov pri učencih na razredni stopnji osnovne šole, vpliva učitelja, načina predstavitve pojmov, vrstnega reda, čutov, čustev, asociacij, hkrati pa tudi starosti in spola. Raziskava je pokazala, da na pomnjenje pomembno vplivajo vrsta oziroma način predstavitve pojmov, saj so si učenci bolj zapomnili in lažje priklicali vizualne kot besedne pojme, vrstni red pojmov in starost učencev. Pomembna so čustva, čuti in asociacije, pa tudi sodelovalno učenje in nagnjenost k temu, da si zapomnimo stvari, ki izstopajo. Na pomnjenje pa nimata pomembnega vpliva učitelj in spol učencev.
Ključne besede: pomnjenje, učenje, spomin, pozabljanje, vrsta pojmov, učiteljev vpliv
Objavljeno: 01.10.2009; Ogledov: 2494; Prenosov: 435
.pdf Celotno besedilo (899,19 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici