| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Digitalizacija v storitveni in trgovinski dejavnosti
Nastja Vozlič, 2024, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga se osredotoča na digitalno transformacijo v storitvenem in predvsem v trgovinskem sektorju. Digitalizacija je ključni proces, ki omogoča organizacijam v teh sektorjih, da sledijo hitrim spremembam in zahtevam trga, kar povečuje njihovo konkurenčnost, učinkovitost in inovativnost. Storitvena dejavnost je sektor gospodarstva, ki ponuja različne storitve, kot so svetovanje, popravila, izobraževanje in oskrba. Trgovinska dejavnost pa je dejavnost nakupa in prodaje blaga ali storitev, ki vključuje različne procese, kot so obdelava, predelava ali dodelava. V nalogi smo raziskali, kako digitalne tehnologije spreminjajo načine delovanja, poslovanja in interakcije s strankami ter kako se organizacije prilagajajo tem spremembam. Osredotočili smo se na konkretne izzive, ki jih prinaša digitalna transformacija, kot so prilagajanje poslovnih modelov, obvladovanje čakalnih vrst in izboljšanje zadovoljstva strank. V raziskavi smo dobili vpogled na vpliv digitalne transformacije na delovanje organizacij v storitvenem sektorju, s poudarkom na trgovinski dejavnosti ter boljše razumeli, kako se organizacije lahko prilagodijo in izkoristijo te spremembe za izboljšanje delovanja in zadovoljevanje potrošniških potreb. Digitalizacija je ključna za ohranjanje konkurenčnosti trgovinskih podjetij, saj izboljšuje učinkovitost internih procesov, prilagodljivost tržnim trendom, in uporabniško izkušnjo strank, čeprav zahteva stalno prilagajanje tehnologijam in usposabljanje zaposlenih. Kljub izzivom, kot so varnostna vprašanja in potreba po nenehnih inovacijah, so koristi digitalizacije, kot sta zmanjšanje čakalnih vrst in širši geografski doseg, bistvene za dolgoročni uspeh podjetij v hitro spreminjajočem se poslovnem okolju.
Ključne besede: Digitalizacija, storitvena dejavnost, trgovinska dejavnost, digitalna transformacija.
Objavljeno v DKUM: 16.07.2024; Ogledov: 175; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

2.
Organizacija dela v organizacijah v času covida
Nastja Vozlič, 2022, diplomsko delo

Opis: Organizacija je sistem ljudi, virov in sredstev, ki dosegajo želene cilje dela in poslovanja. Za uspešno organiziranje in poslovanje podjetja je potrebna ustrezna organizacija dela, ki je način, kako so naloge razdeljene med posameznike v organizaciji in načini, na katere se te nato usklajujejo, da dosežejo končni izdelek ali storitev. V zadnjih letih se srečujemo s svetovno nalezljivo boleznijo, ki se imenuje epidemija Covid-19, ki je močno vplivala na organizacije in njihovo organizacijo dela. Veliko podjetij je bilo primoranih ustaviti svojo organizacijo, nekateri pa so delali od doma, kar je imelo svoje prednosti in slabosti. Na štajerskem območju sta dve podjetji, ki imata povsem različno dejavnost in s tem tudi organizacijo dela. Prvo podjetje se ukvarja z maloprodajo živil, tehnike in tekstila. Drugo podjetje se ukvarja z gostinstvom. Z namenom proučevanja vpliva epidemije Covid-19 na posamezno organizacijo smo s pomočjo intervjuja ugotovili, kako lahko svetovna bolezen spremeni celotno organizacijo dela. V raziskavi smo dobili vpogled, kakšna je bila organizacija dela pred izbruhom epidemije ter kakšna je sedaj. V času epidemije je podjetje Jagros, d. o. o., lahko vseskozi poslovalo in uspešno rastlo, medtem ko je podjetje PK Trade, d. o. o., moralo več mesecev biti doma in zaprti svojo gostilno, kar je imelo negativni vpliv na njihovo poslovanje. S predlogi smo temeljili predvsem na izboljšanju celotne organizacije in njihove organizacije dela in s tem uspešnosti podjetja.
Ključne besede: Epidemija Covid-19, organizacija dela, organizacija, gostinstvo, maloprodaja.
Objavljeno v DKUM: 02.11.2022; Ogledov: 614; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici