1.
Digitalizacija v storitveni in trgovinski dejavnostiNastja Vozlič, 2024, magistrsko delo
Opis: Magistrska naloga se osredotoča na digitalno transformacijo v storitvenem in predvsem v trgovinskem sektorju. Digitalizacija je ključni proces, ki omogoča organizacijam v teh sektorjih, da sledijo hitrim spremembam in zahtevam trga, kar povečuje njihovo konkurenčnost, učinkovitost in inovativnost. Storitvena dejavnost je sektor gospodarstva, ki ponuja različne storitve, kot so svetovanje, popravila, izobraževanje in oskrba. Trgovinska dejavnost pa je dejavnost nakupa in prodaje blaga ali storitev, ki vključuje različne procese, kot so obdelava, predelava ali dodelava. V nalogi smo raziskali, kako digitalne tehnologije spreminjajo načine delovanja, poslovanja in interakcije s strankami ter kako se organizacije prilagajajo tem spremembam. Osredotočili smo se na konkretne izzive, ki jih prinaša digitalna transformacija, kot so prilagajanje poslovnih modelov, obvladovanje čakalnih vrst in izboljšanje zadovoljstva strank. V raziskavi smo dobili vpogled na vpliv digitalne transformacije na delovanje organizacij v storitvenem sektorju, s poudarkom na trgovinski dejavnosti ter boljše razumeli, kako se organizacije lahko prilagodijo in izkoristijo te spremembe za izboljšanje delovanja in zadovoljevanje potrošniških potreb. Digitalizacija je ključna za ohranjanje konkurenčnosti trgovinskih podjetij, saj izboljšuje učinkovitost internih procesov, prilagodljivost tržnim trendom, in uporabniško izkušnjo strank, čeprav zahteva stalno prilagajanje tehnologijam in usposabljanje zaposlenih. Kljub izzivom, kot so varnostna vprašanja in potreba po nenehnih inovacijah, so koristi digitalizacije, kot sta zmanjšanje čakalnih vrst in širši geografski doseg, bistvene za dolgoročni uspeh podjetij v hitro spreminjajočem se poslovnem okolju.
Ključne besede: Digitalizacija, storitvena dejavnost, trgovinska dejavnost, digitalna transformacija.
Objavljeno v DKUM: 16.07.2024; Ogledov: 175; Prenosov: 116
Celotno besedilo (1,25 MB)