| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Integracija geografskih informacijskih sistemov (gis) s crm rešitvami
Nastja Demirovič, 2020, diplomsko delo

Opis: Na svetu je danes ogromno podjetij, zato je za dobro poslovanje podjetja bistvena komunikacija in grajenje odnosa s strankami. Cilj podjetij je vzpostavitev zvestobe kupcev in preoblikovanje enkratnih kupcev podjetja v njihove redne stranke. Ne glede na to za kakšno podjetje gre, bodisi za podjetje ki je odvisno od vzdrževanja stalne baze strank ali prodajnega mesta ki želi, da se stranke vedno znova vračajo, je cilj podjetja vzpostavitev in vzdrževanje zveste skupine strank. To je bistvenega pomena za dolgoročni uspeh podjetja. Podjetjem pa na današnjem konkurenčnem trgu ni dovolj samo uporaba CRM rešitev, zato se vedno več podjetij odloča, da svoje CRM rešitve integrira s GIS sistemi. To je pomembno predvsem zaradi tega, ker so GIS sistemi pomembna lastnost raznih dejavnosti, strategij in načrtov podjetij in integracija teh dveh podjetjem pomaga dobiti globlje vpoglede, preden sprejmejo pomembnejše odločitve. Vključevanje GIS sistemov v CRM rešitve je v današnjem času nujen dejavnik uspešnosti podjetij, saj oba orodja pomagata organizacijam, da izkoristijo prostorske vidike svojih poslovnih podatkov. V prvem delu diplomskega dela smo najprej opredelili definicijo CRM rešitev, oziroma rešitev za upravljanje odnosov s strankami, predstavili njegove osnovne značilnosti, vlogo, vrste rešitev, zgodovino, arhitekturo ter predstavnike. Predstavili smo tudi prednosti uporabe CRM rešitev v podjetju. Drugi del naloge smo posvetili tudi geografskim informacijskim sistemom (GIS), smo jih opredelili, predstavili njegove osnovne značilnosti, vlogo, zgodovino, arhitekturo ter predstavnike. Osredotočili smo se tudi na integracijo teh dveh, kar smo kasneje v nalogi povezali s praktičnim delom, ter prikazali integracijo GIS sistema s CRM rešitvami. Prikazali smo dve že izvedeni integraciji in sicer integracijo SAP Geographic Enablement Framework (SAP Geo Framework) ter integracijo Esri in SAP.
Ključne besede: CRM (Upravljanje odnosov s strankami), CRM rešitve, GIS (Geografski informacijski sistemi), GIS, integracija
Objavljeno: 17.11.2020; Ogledov: 138; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (840,72 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici