| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Združevanje igrifikacije in mešane resničnosti v sodobnem oglaševanju : magistrsko delo
Monika Zorko, 2020, magistrsko delo

Opis: Učinkovito oglaševanje je zaradi velike količine konkurenčnih oglasov postalo težka naloga. Pri tej nalogi nam lahko pomaga sodobna tehnologija. V magistrski nalogi raziskujemo neizkoriščen potencial, ki ga prinaša oglaševanje s pomočjo kombinacije igrifikacije in mešane resničnosti. S tem namenom smo izdelali prototip aplikacije ter iz njega ustvarili predstavitvene videoposnetke. Rezultate smo pridobili s pomočjo vprašalnika o vplivu aplikacije ter dveh standardiziranih vprašalnikov o uporabnosti in uporabniški izkušnji. Ugotovimo da oglas, ki vsebuje mešano resničnost in igrifikacijo nekoliko izstopa od ostalega načina oglaševanja. Prav tako lahko takšen oglas dvigne stopnjo namena nakupa izdelka. Ugotovili smo tudi, da povezava med starostjo uporabnika in razumevanjem aplikacije ne obstaja. Za nadaljnje raziskovalce predlagamo raziskave, v katerih se primerja tradicionalno oglaševanje s predstavljenim načinom oglaševanja.
Ključne besede: igrifikacija, mešana resničnost, oglaševanje
Objavljeno v DKUM: 04.11.2020; Ogledov: 921; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (3,04 MB)

2.
Body shaming – reprezentacija vizualne podobe v oglasih Top Shop-a
Monika Zorko, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga se osredotoča na problem 'body shaminga' oziroma zasramovanja telesa, ki se pojavlja predvsem zaradi pritiskov medijev in družbenih meril. V nalogi bomo razpravljali o reprezentaciji moškega in ženske v medijih ter o njuni samopodobi, obrazložili pojem 'body shaming' in pojasnili njegov problem, ter zaradi njegove spornosti govorili o oglaševanju in etiki. S metodo analize vsebine bomo na primeru oglasov Top Shop ugotovili, koliko slik se povezuje z 'body shamingom', ugotovili ali se res več oglasov nanaša na žensko telo in preverili ali so res vsi analizirani oglasi skladni s Slovenskim oglaševalskim kodeksom.
Ključne besede: body shaming, samopodoba, reprezentacija, Top Shop
Objavljeno v DKUM: 06.09.2016; Ogledov: 2249; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici