2.
Body shaming – reprezentacija vizualne podobe v oglasih Top Shop-aMonika Zorko, 2016, diplomsko delo
Opis: Diplomska naloga se osredotoča na problem 'body shaminga' oziroma zasramovanja telesa, ki se pojavlja predvsem zaradi pritiskov medijev in družbenih meril. V nalogi bomo razpravljali o reprezentaciji moškega in ženske v medijih ter o njuni samopodobi, obrazložili pojem 'body shaming' in pojasnili njegov problem, ter zaradi njegove spornosti govorili o oglaševanju in etiki. S metodo analize vsebine bomo na primeru oglasov Top Shop ugotovili, koliko slik se povezuje z 'body shamingom', ugotovili ali se res več oglasov nanaša na žensko telo in preverili ali so res vsi analizirani oglasi skladni s Slovenskim oglaševalskim kodeksom.
Ključne besede: body shaming, samopodoba, reprezentacija, Top Shop
Objavljeno v DKUM: 06.09.2016; Ogledov: 2249; Prenosov: 206
Celotno besedilo (1,06 MB)