1.
VLOGA MEDIJEV ZA TRAJNOSTNI RAZVOJ V VRTCUMonika Kokot, 2012, diplomsko delo
Opis: V diplomskem delu smo na podlagi strokovne in znanstvene literature analizirali pojem trajnostni razvoj. Namen diplomskega dela je ugotoviti, ali so v otroški reviji Cicido zajete vsebine o trajnostnem razvoju in če so, v kolikšni meri. Namen empirične raziskave je bil, da ugotovimo, kaj vzgojiteljem pomeni vzgoja za trajnostni razvoj in kakšen pomen ima revija Cicido pri oblikovanju vzgoje za trajnostni razvoj. Raziskali smo tudi, v kolikšni meri vzgojiteljice uporabljajo revijo Cicido in zanimala so nas pričakovanja vzgojiteljic, ki so vezana na vsebino Cicidoja. Pri raziskovanju je bila uporabljena deskriptivna in kavzalno-neeksperimentalna metoda empiričnega pedagoškega raziskovanja. V raziskavi, ki je potekala v aprilu in maju tega leta, je sodelovalo 129 vzgojiteljic iz mariborskega in širšega ptujskega okolja. Vzgojiteljev ni bilo. Podatki so bili računalniško obdelani s programom SPSS (Statistical Package for the Social Sciences). Statistično značilnost smo ugotavljali na ravni tveganja 0,05 (p < 0,05). Rezultati kažejo, da večina vzgojiteljic pri svojem delu uporablja revijo Cicido, vendar ne vsak dan. Najpogosteje se poslužujejo zgodb, ki se navezujejo na trajnostni razvoj, redkeje se poslužujejo pesmi, ugank, izštevank in rim za podkrepitev vzgoje za trajnostni razvoj. Vzgojiteljice menijo, da je vsebin o trajnostnem razvoju v Cicidoju dovolj in nimajo posebnih pričakovanj.
Ključne besede: trajnostni razvoj, vrtec, revija Cicido, vzgojiteljice
Objavljeno v DKUM: 19.11.2012; Ogledov: 2261; Prenosov: 192
Celotno besedilo (325,50 KB)