| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Spletna analitika v digitalnem marketingu turizma
Mojca Vogrič, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Pojav in razvoj interneta predstavljata korenite spremembe na področju marketinga, saj je s tem pridobil spletno podobo. Za boljše in učinkovitejše poslovne rezultate pa ima velik pomen oglaševanje. Da bi z oglaševanjem dosegli tudi cilj, to je nakup izdelka ali storitve, morajo podjetja s pomočjo spletne analitike izbrati pravilne poslovne odločitve in strategije. V diplomski nalogi je obravnavana problematika, kdaj in kje je najbolj smiselno oglaševati. Cilj diplomske naloge je predvsem ugotoviti, kaj obiskovalce spletne strani najbolj zanima, da lahko na podlagi teh podatkov prilagodimo oglaševanje. Najprej smo s pomočjo domače in tuje literature pridobili vse potrebne informacije in podatke, ki smo jih potrebovali za teoretični del diplomske naloge. Nato pa smo z zbranimi podatki iz podjetja Forward in s pomočjo orodja Google Analytics ugotovili, katere strani na spletnem mestu so najbolj obiskane in kdaj. Po podrobni analizi pridobljenih rezultatov smo prišli do zaključkov, na podlagi katerih smo naročniku svetovali, kako naj v prihodnosti oglašuje.
Ključne besede: spletni marketing, spletna analitika, Google Analytics
Objavljeno v DKUM: 08.05.2019; Ogledov: 1336; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici