| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA OGLAŠEVANJA V PODJETJU RUTAR
Mojca Rojko, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Vsako podjetje se mora truditi za svoj obstoj. Najbolj pomembno je, da zna komunicirati s svojo ciljno skupino, saj lahko samo tako obstane na trgu. Danes, ko se konkurenčna podjetja ruvajo med seboj, poskušajo priti v ospredje in postati vodilni v svoji panogi, si je potrebno ustvariti dober ugled podjetja, na katerega seveda vpliva tudi oglaševanje. V svojem diplomskem seminarju sem analizirala oglaševanje podjetja Rutar in s tem sem želela prikazati takšen način oglaševanja, ki v današnjih časih pritegne. S tem sem prikazala, kaj morajo podjetja upoštevati, da vedno znova pritegnejo svoje kupce in jih seveda tudi obdržijo. Pri diplomskem seminarju sem si pomagala z izvedbo anketnega vprašalnika, ki se nanaša na različne načine oglaševanja. Tako sem dobila vpogled na to, kako sprejemajo oglaševalska sporočila anketirani ljudje. Anketni vprašalnik sem izvedla na področju Maribora. Namen ankete je bil zavreči ali potrditi začetne hipoteze. Rezultati so dve potrdili in eno zavrgli. Mislim, da si bo tudi podjetje Rutar lahko pomagalo z mojim diplomskim seminarjem in upam, da bodo upoštevali moje analize in priporočila.
Ključne besede: Trženjski splet, analiza oglaševanja, anketni vprašalnik, oglaševalsko sporočilo, marketinško komuniciranje
Objavljeno: 30.11.2010; Ogledov: 2356; Prenosov: 371
.pdf Celotno besedilo (5,56 MB)

2.
MARKETINŠKI NAČRT MIKRO PODJETJA
Mojca Rojko, 2013, magistrsko delo

Opis: Odkar je svet pretresla finančna kriza, se je treba podjetjem še veliko bolj truditi za svoj obstoj. Predvsem mala podjetja morajo veliko več vlagati v marketinško komuniciranje, ki pa predstavlja velik del njihovih stroškov. Za storitvene organizacije je zelo pomembno, da vlagajo svoj trud in denar v kadre; v njihovo znanje in izobraževanje. Prav tako jih je potrebno za njihov trud tudi primerno nagrajevati. V svojem magistrskem delu sem predstavila majhno storitveno podjetje, ki se ukvarja s strežbo pijač. Pripravila marketinški načrt podjetja in analizirala njihov splet marketinškega komuniciranja. Ugotovila sem predvsem, kako pomembno je, da ima podjetje pripravljen marketinški načrt, da si izbere svojo ciljno skupino, h kateri usmerja svojo marketinško pozornost. S tem prihrani veliko nepotrebnega truda in vlaganj v neprave odločitve. V magistrskem delu sem si zastavila štiri hipoteze, od tega sem tri ovrgla in samo eno potrdila. Predvsem me je presenetilo zavrnitev hipoteze, ki pravi, da so na začetku poslovanja najbolj potrebni prijatelji in znanci, sploh v podjetju, ki se ukvarja s strežbo pijač. Pomagala sem si z izvedbo anketnega vprašalnika, ki sem ga opravila v Mariboru, v analiziranem lokalu. Tako sem dobila vpogled, kaj je anketiranim ljudem pomembno, da sploh zahajajo v lokal in kaj je tisto, kar jih je prvič pritegnilo, da so se odločili obiskati lokal. Menim, da si bo podjetje Atlantis bar lahko pomagalo z mojim magistrskim delom. Predvsem sem jim veliko svetovala; zelo pomemben pa je tudi marketinški načrt, s katerim sem podjetju pomagala poiskati pravo pot do uspeha.
Ključne besede: Storitve, marketinško komuniciranje, pozicioniranje, marketinški načrt, SWOT analiza
Objavljeno: 23.08.2013; Ogledov: 3318; Prenosov: 637
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici