| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Success factors in new financial services development
Mojca Nekrep, 2009, izvirni znanstveni članek

Opis: V članku proučujemo uspešnost razvoja novih finančnih storitev v odvisnosti od razvojnega procesa in vplivnih dejavnikov: trženjska sinergija, kakovost novih finančnih storitev, značilnosti trga, organizacijska kultura in znanje. Rezultati raziskave, ki smo jo izvedli na vzorcu finančnih institucij v Sloveniji, kažejo, da je uspešnost inovacijskih aktivnosti najmočneje odvisna od uvedbe novih storitev na trg in od značilnosti slovenskega finančnega trga. Za uspešnost pa so pomembni tudi dejavniki organizacijska kultura znanje in trženjska sinergija.
Ključne besede: inovacije, inovativnost, modeli, finančne ustanove, finance, storitve, Slovenija
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 347; Prenosov: 17
URL Povezava na celotno besedilo

3.
Innovativeness of banks and insurance companies in developing markets
Mojca Nekrep, 2013, izvirni znanstveni članek

Opis: The article examines innovation activities in banks and insurance companies in Sloveniaʼs developing financial market. The importance of the efficient new financial services development process and the impact of three core factors (i.e., marketing synergy, organizational culture, and market characteristics) on the services success are stressed. Market characteristics are the most important success factor of new banking and insurance services. The liberalization of financial markets in the European Union has led to a search for new opportunities of global financial corporations in less developed financial markets. The consequence of the increased competition is the need for the innovation of domestic and conservative financial organizations.
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 326; Prenosov: 10
URL Povezava na celotno besedilo

4.
Učinki plačilne nediscipline na poslovanje podjetja Terme Resort d.o.o.
Srečko Cirnski, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Plačilna nedisciplina predstavlja podjetju tveganje, na katero moramo biti izredno pozorni. Za obstoj podjetja velja, da moramo nenehno zagotavljati plačilno sposobnost, ki je najpomembnejši cilj finančne funkcije. Turizem ima mnoge pozitivne multiplikacijske učinke na celotno gospodarstvo, poleg gospodarske rasti in zagotavljanja delovnih mest pomembno vpliva na rast mnogih držav in regij. Zaradi multiplikacijskih učinkov pa se posledice plačilne nediscipline, ko govorimo o plačilni nedisciplini v turizmu, odražajo na vseh ravneh. Da podjetje preživi v kriznih obdobjih, je izredno pomemben denarni tok. Za poravnavanje obveznosti do dobaviteljev, bank, države in zaposlenih morajo pristojni v podjetjih poskrbeti za soliden denarni tok, ki jim omogoča plačilo obveznosti ob zapadlosti in nadaljnji razvoj in rast družbe. Da se lahko podjetja prilagajajo razmeram na trgu, je izredno pomembno, da so se sposobna v zelo kratkem času preusmeriti na druge trge. Z raziskavo smo ugotovili, da je podjetje Terme Resort d.o.o. na dobri poti, saj so izračunani kazalniki pokazali, da se stanje iz leta v leto izboljšuje.
Ključne besede: Plačilna nedisciplina, vzroki za plačilno nedisciplino, ukrepi za preprečitev plačilne nediscipline, likvidnost, denarni tok.
Objavljeno: 14.02.2019; Ogledov: 224; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici