| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
KAKO DO USPEŠNE ORGANIZACIJE - ŠTUDIJA PRIMERA S PRAKSE
Mojca Habjanič, 2010, diplomsko delo

Opis: Ugotovila sem, da so trgovine s športno opremo dosegle svoje tržne deleže, da večjih sprememb v prihodnosti ne bo čutiti, saj je prostor zasičen, finančno-gospodarska rast v Sloveniji pa bo počasi napredovala. Konkurenca med podjetji je visoka, z željo zagotavljanja dobičkonosnega poslovanja. Podjetja se poslužujejo različnih oblik pospeševanja prodaje, od agresivnih marketinških prijemov do nastopanja na tržišču z nizkimi cenami. Nemalokrat pa vodstva podjetij pozabljajo, da so rezultati poslovanja odvisni prav od zaposlenih, ki so ključnega pomena za uspeh organizacij v prihodnosti. V nadaljevanju je podrobno predstavljena analiza organizacije SportsDirect.com, tako preteklo kot sedanje stanje, na koncu pa so podani predlogi izboljšav, ki se v celoti nanašajo na človeški kapital.
Ključne besede: menedžment, organizacijska teorija, vizija, organizacijska struktura, obvladovanje sprememb, človeški kapital, Wal-Mart
Objavljeno: 04.03.2011; Ogledov: 1591; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (669,04 KB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici