| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POVEZANOST MED DRUŽBENO ODGOVORNOSTJO IN MARKETINGOM V PODJETJU PERUTNINA PTUJ D. D.
Mojca Galič, 2016, diplomsko delo

Opis: Zaradi spremenjenega, razširjenega načina razmišljanja ljudi, predvsem podjetnikov,DOP danes vse bolj pridobiva na veljavi. Pravilen odnos do različnih skupin deležnikov je ključ do ugleda podjetja.
Ključne besede: družbena odgovornost podjetja, deležniki, marketing, Perutnina Ptuj d. d., ugled podjetja
Objavljeno v DKUM: 03.06.2016; Ogledov: 1158; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (834,25 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici