| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
KMETIJSKO IZRAZJE V BELTINCIH
Mojca Žitnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Kmetijsko izrazje v Beltincih je sestavljeno iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del zajema geografska, zgodovinska in kulturna predstavitev kraja Beltinci ter umestitev prekmurskega narečja v slovenski prostor, pri katerem je natančneje opredeljeno dolinsko podnarečje. Sledita zapis glasoslovne podobe beltinskega govora in opis njegovih temeljnih značilnosti. Empirični del vsebuje zapisano izrazje v beltinskem govoru, ki je bilo večinoma zbrano po vprašalnici za vrt, sadovnjak in polje avtorice Francke Benedik, in sicer iz pripovedovanj informatorjev, kakor tudi s pomočjo slikovnega gradiva. Izdelan je narečni abecedni slovarček kmetijskih izrazov beltinskega govora s primeri v fonološki transkripciji. Analiziran je tudi izvor besed.
Ključne besede: slovenski jezik, dialektologija, panonska narečna skupina, prekmursko narečje, dolinsko podnarečje, beltinski govor, izvor fonemov, kmetijsko izrazje, izvor besed
Objavljeno v DKUM: 09.07.2012; Ogledov: 2649; Prenosov: 549
.pdf Celotno besedilo (2,67 MB)

2.
AUTO-CORRECTION IN SIMULTANEOUS INTERPRETING
Mojca Žitnik, 2012, diplomsko delo

Opis: This diploma paper, entitled Auto-correction in Simultaneous Interpreting, consists of two main parts; the theoretical and the empirical part. The theoretical part introduces the given problem, and focuses on the first language acquisition, as well as on the psychological processes that occur in the human mind when language is created, and how it deals with simultaneous perception and production. This is then followed by the explanation of the second language acquisition. We further focus on the theoretical explanation of interpreting, with special emphasis on simultaneous interpreting, where we explain the specifics and the main problems of simultaneous interpreting. This is followed by the theoretical definition and the distinction between mistakes and errors as S. P. Corder sees it. The second part focuses on the empirical research which was conducted in order to determine which types of errors occur with the students of simultaneous interpreting. These errors were analysed with the help of sound recordings, and are further outpointed at different levels, such as grammar, syntax, phonetics and lexis. We also try to distinguish between errors and mistakes. The data collected are presented and discussed at the end of the diploma paper. The diploma paper was written in order to discover and describe different types of errors that the second language learners make, which strategies they use in correcting themselves, and how successful they are in doing it.
Ključne besede: language, first language acquisition, second language acquisition, simultaneous interpreting, errors, mistakes
Objavljeno v DKUM: 09.07.2012; Ogledov: 1902; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (915,43 KB)

3.
4.
Zdravstvena vzgoja sladkornega bolnika
Mojca Žitnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Zdravstvena vzgoja je ključ do uspeha zdravljenja sladkorne bolezni. Namen zdravstvene vzgoje je, da bolniki sprejmejo svojo bolezen kot realnost in del svojega življenja, da spoznajo določena dejstva o svoji bolezni ter pridobijo potrebne veščine za uspešno obvladovanje bolezni. Z dobro zdravstveno vzgojo bolnik doseže primerno znanje, prepreči nastanek zapletov sladkorne bolezni in pridobi občutek samostojnosti, varnosti in samozavesti. Diplomsko delo je empiričnega značaja in je sestavljeno iz teoretičnega ter raziskovalnega dela. V raziskovalnem delu smo ugotovili, da zdravstveno osebje daje dovolj informacij in podpore bolniku pri sladkorni bolezni ter da se bolniki zavedajo, da slabo urejena sladkorna bolezen vpliva na njihovo življenje, in povzroči kronične zaplete. Bolniki dobijo veliko podpore tudi od svoje družine, saj jim stojijo ob strani in jim pomagajo pri premagovanju težav pri sladkorni bolezni.
Ključne besede: sladkorna bolezen, kronična bolezen, zdravljenje sladkorne bolezni, zdravstveni delavci, zdravstvena vzgoja in izobraževanje.
Objavljeno v DKUM: 06.10.2010; Ogledov: 3855; Prenosov: 767
.pdf Celotno besedilo (970,83 KB)

5.
Iskanje izvedeno v 0.93 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici