| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NAPAJALNI IN POGONSKI SISTEM SERIJSKEGA HIBRIDNEGA VOZILA - PLATFORMA PROGRAMSKE OPREME ZA UPRAVLJANJE Z ENERGIJO
Mitja Osek, 2014, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je opisana izdelava platforme programske opreme za upravljanje z energijo in močjo v serijskem hibridnem električnem vozilu. Sistem za oskrbo z energijo obsega baterijo, superkondenzator in podaljševalec dosega, možno je tudi regenerativno vračanje energije v primeru zaviranja (generatorski režim delovanja pogonskega motorja). Nadzorni sistem za upravljanje z energijo mora zagotavljati ustrezne krmilne signale posameznim komponentam ter zajemati informacije o njihovem stanju (temperature, toki, napetosti) in režimu delovanja. Zagotovljeno mora biti tudi posredovanje podatkov uporabniku in ostalim komponentam. Komponente so med seboj energetsko povezane prek enosmerne zbiralke, informacijsko pa prek komunikacijskega vodila CAN. Delovanje sistema je predstavljeno in analizirano z uporabo simulacijskih modelov. Krmilni sistem je zasnovan na zmogljivem digitalnem signalnem krmilniku z vso potrebno periferijo za izvedbo projekta.
Ključne besede: hibridno električno vozilo, upravljanje z energijo, upravljanje z močjo, CAN, nadzorno vodenje, nadzorni sistem, digitalni signalni krmilnik, hranilniki energije
Objavljeno: 26.02.2015; Ogledov: 987; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

2.
IZDELAVA PREIZKUSNEGA MESTA ZA MERITEV KARAKTERISTIK HIBRIDNEGA SISTEMA
Mitja Osek, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je opisana izgradnja preizkusnega mesta za meritev karakteristik hibridnega pogona, potek in rezultati meritev. Diplomsko delo je sestavljeno iz treh delov. V prvem delu so opisani hibridni električni pogoni. V drugem delu je opisana izvedba regulacije potrebne za meritev (regulacija po navoru), ter izgradnja merilnega mesta. Opisano je delovanje posameznih sklopov ter podane pripadajoče sheme izdelane v programskem paketu MATLAB/Simulink. Tretji del naloge je namenjen glavnemu cilju naloge, to je meritvi karakteristik porabe goriva primarnega bencinskega agregata (ICE), ki je uporabljen v hibridnem pogonu. Rezultat meritev je graf karakteristik s pomočjo katerega se pozneje izvede želeno vodenje celotnega sistema, oziroma določa kakšen delež skupnega navora bo prispeval vsak izmed obeh pogonov.
Ključne besede: Hibridni pogon, regulacija hitrosti, električni hibridni avtomobil, električni avtomobil, graf karakteristik porabe goriva
Objavljeno: 06.04.2011; Ogledov: 1766; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici