| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Izobraževanje in usposabljanje v Nuklearni elektrarni Krško : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa Gospodarska in tehniška logistika
Mirjana Zupančič, 2009, diplomsko delo

Opis: V svetu hitro razvijajočih se tehnologij in vse zahtevnejših poslovnih procesov postaja znanje najdragocenejša poslovna prvina, ki lahko bistveno vpliva na konkurenčnost podjetja. Vse hitrejši tehnološki razvoj zahteva čedalje večje prilagajanje ljudi, da lažje obvladujejo področje svojega dela. Zahteva se tudi prilagajanje podjetij, da zaposlenim olajšajo dostop do znanja in jih spodbudijo tudi k samostojnejšemu iskanju ustreznih virov in s tem pridobivanju znanja v skladu z lastnimi poklicnimi in osebnostnimi interesi. Poslanstvo zaposlenih je uspešno vključevanje v izvajanje delovnih nalog ob pomoči managerjev, da imajo zaposleni potrebno znanje — ali pa si ga pridobijo — in spretnosti za opravljanje dela danes ali v prihodnosti. Pomembno je, da zaposleni ustvarjalno sodelujejo v procesu usposabljanja in da vsak človek najde svoj cilj v zadovoljevanju potreb, s tem pa vpliva na večjo produktivnost, kakovost opravljenih storitev, ugled in uspeh. Star pregovor, ki pravi: »Kolikor znaš, toliko veljaš!«, je še danes pomembno vodilo zaposlenih. Šolanje zaposlenih v Nuklearni elektrarni Krško (NEK) je ena od pomembnih dejavnosti za dosego zastavljenih ciljev, dvig varnostne kulture, učinkovitost in varno obratovanje. Jedrska varnost je naša največja prioriteta, varnostni vidiki dela so prednostni na vseh nivojih v NEK-u. Dobri kadri, ki so rezultat tega usposabljanja, so jamstvo za varno in zanesljivo obratovanje elektrarne sedaj in v prihodnosti.
Ključne besede: strokovno usposabljanje, kadri, usposabljanje delavcev, motivacija, jedrska varnost, izobraževanje
Objavljeno: 28.08.2009; Ogledov: 2322; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (410,75 KB)

2.
MOTIVACIJA ZA IZOBRAŽEVANJE V CENTRU ZA DIALIZO
Mirjana Zupančič, 2010, diplomsko delo

Opis: Učenje je proces, ki traja vse življenje. Zaradi sodobnega načina življenja in hitrega razvoja je potrebno permanentno izobraževanje in izpopolnjevanje, za kar je potrebna motivacija. Le motivirani in izobraženi kadri lahko svoje delovne naloge opravljajo kakovostno in profesionalno ter s tem pripomorejo k uspešnosti organizacije. Za diplomsko delo z naslovom Motivacija za izobraževanje v Centru za dializo smo se odločili zaradi pomembnosti kontinuiranega izobraževanja kadrov zaposlenih v zdravstvu. Diplomsko delo smo razdelili na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo na podlagi preučevanja strokovne in znanstvene literature predstavili osnove motivacije in izobraževanja. Opisali smo teorije motiviranja in motivacijske dejavnike ter izobraževanje odraslih. Predstavili smo »učečo se organizacijo« in posebnosti izobraževanja kadrov na področju zdravstvene nege. V nadaljevanju smo predstavili Univerzitetni klinični center Ljubljana, kjer je potekala raziskava na kateri temelji empirični del naloge. Raziskavo smo izvedli med zdravstvenimi tehniki in medicinskimi sestrami v Centru za dializo. Tehnika zbiranja podatkov je bila anketa, instrument pa strukturirani vprašalnik. Uporabili smo priložnostni vzorec 43. zaposlenih. Rezultate smo prikazali numerično in deskriptivno. Želeli smo ugotoviti, kakšna je izobrazbena struktura kadrov zaposlenih na področju zdravstvene nege v Centru za dializo, koliko se zaposleni izobražujejo, kolikšna je njihova motivacija za izobraževanje ter kateri motivacijski dejavniki zaposlene vzpodbujajo oziroma ovirajo pri izobraževanju. Namen raziskave je v čim večji meri odpraviti negativne ter okrepiti pozitivne motivacijske dejavnike ter s tem motivirati zaposlene za izobraževanje in povečati obseg vključenosti v vse oblike učenja. Z analizo rezultatov smo ugotovili, da izobrazbena struktura v Centru za dializo ni ustrezna ter se zaposleni ne glede na stopnjo motivacije malo izobražujejo. Vključujejo se predvsem v neformalne oblike strokovnega izpopolnjevanja. Najbolj so motivirane osebe mlajše od 35 let z višjo oziroma visoko stopnjo izobrazbe, ki se tudi največ izobražujejo. K učenju jih vzpodbuja predvsem lastna motiviranost in podpora svojcev, od delodajalcev so deležni zanemarljive podpore. Višji osebni dohodek, možnost napredovanja, boljši delovni pogoji in več prostega časa so temeljni motivacijski dejavniki, ki zaposlene vzpodbujajo k izobraževanju, ovirajo pa jih visoki stroški izobraževanja, pomanjkanje časa in podpore delodajalca. Zaradi osebne rasti se zaposleni ne izobražujejo. Glede na dobljene odgovore in rastoči pomen znanja sklepamo, da se bo v prihodnosti v Centru za dializo izobraževalo veliko več zdravstvenih tehnikov in medicinskih sester kot danes ter se bosta nivo znanja in stopnja izobrazbe zaposlenih zvišali.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, medicinske sestre
Objavljeno: 12.04.2010; Ogledov: 1907; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici