| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovna etika v trgovskem podjetju AFP d.o.o. na lokaciji Celje
Mirjana Lazarevič, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Podjetja, ki želijo biti uspešna na dolgi rok, se morajo zavedati pomena poslovne etike. Ta pa je definirana kot pošten odnos do potrošnikov, dobaviteljev in drugih udeležencev na trgu. Predmet magistrskega dela je etika poslovanja z vidika potrošnika. Zanimalo nas je, kako potrošniki vidijo etično ravnanje prodajalca. Magistrsko delo smo razdelili na dva dela, in sicer na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo najprej definirali etiko, potem pa natančneje opredelili še poslovno etiko. Opisali smo proces osebne prodaje, v zadnjem poglavju pa smo prikazali etiko v osebni prodaji. Tu smo predstavili Evropski kodeks ravnanja v odnosu do potrošnikov na področju direktne prodaje in opisali varstvo potrošnikov. V empiričnem delu smo na podlagi teoretičnih izhodišč pripravili anketni vprašalnik zaprtega tipa. Ciljna skupina v anketnem vprašalniku so bili potrošniki podjetja AFP, d. o. o., na lokaciji Celje v obdobju od 25. 4. do 8. 5. 2016. Proučevano podjetje AFP, d.o.o., je bilo ustanovljeno leta 1990 in se ponaša s 40 let družinske tradicije podjetništva v tekstilni panogi. Maloprodajna mreža vključuje 12 lastnih prodajnih enot po Sloveniji, med katerimi je tudi proučevana poslovalnica v Celju.
Ključne besede: poslovna etika, osebna prodaja, prodajno osebje, kupec, potrošnik, varstvo potrošnikov, etični kodeks
Objavljeno v DKUM: 16.11.2016; Ogledov: 1607; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (757,92 KB)

2.
Skrivni nakupi v trgovskem podjetju
Mirjana Lazarevič, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: Skrivno nakupovanje se je začelo v ZDA pred več kot tridesetimi leti. V Sloveniji ni enotnega prevoda za tovrstno raziskavo. Angleško besedno zvezo Mystery shopping lahko v Sloveniji prevedemo kot. npr: navidezno nakupovanje, skriti kupec, anonimno ocenjevanje, skrivni nakup, skrivnostni nakup itd. Skrivnostni nakup je anonimna raziskava oziroma ocena kvalitete storitev in odnosov s kupci na prodajnih mestih, izvedena bodisi osebno, telefonsko bodisi preko interneta. Z raziskavo se analizira, kako se prodajno osebje obnaša do kupcev, pri čemer podatkov ne pridobivajo od resničnih strank, temveč od skrivnostnih kupcev. Dober skriti kupec ima visoke cilje, je nepristranski, podrobno orientiran, zna slediti navodilom, zna postavljati vprašanja, da izzove določene odzive, vzame si dovolj časa, se spozna na poslovanje, zna se samomotivirati. Programi navideznega nakupovanja običajno vključujejo naslednje faze: definiranje ciljev, oblikovanje scenarija in ocenjevalnega lista, nabor in izobraževanje navideznih kupcev, zbiranje podatkov, analiza podatkov, priprava poročila in pregled ugotovitev. Pomembnejša področja opazovanja pri ocenjevanju prodajalcev so sprejem kupca, nagovor stranke, obvladovanje več strank naenkrat, ugotavljanje potreb kupcev, predstavitev izdelka, ugovori kupcev, alternativna ponudba, uspešno zaključevanje prodaje. Glavni namen skrivnega nakupovanja je izboljšanje prodajnih storitev oziroma postrežbe prodajalcev. Napredna podjetja povezujejo skrivno nakupovanje s programi izobraževanja, motiviranja in nagrajevanja zaposlenih.
Ključne besede: Skrivni nakupi, skriti kupec, prodajalec, ocenjevalni list, trgovsko podjetje.
Objavljeno v DKUM: 20.11.2014; Ogledov: 2047; Prenosov: 383
.pdf Celotno besedilo (989,66 KB)

Iskanje izvedeno v 6.7 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici