| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
TRŽENJE TELEGRAMA NA SLOVENSKEM TRŽIŠČU
Mirjana Bosnić, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na trženje telegrama ob rojstvu otroka, in sicer v kontekstu mladega podjetja, ki namerava vstopiti na slovenski trg s tovrstno dejavnostjo. S pomočjo teoretičnega pregleda in raziskave trga želimo pomagati podjetju, saj želi prenoviti omenjeno storitev tako, da bo ta dobila povsem novo podobo in vplivala na večjo konkurenčnost in prepoznavnost telegrama. V prvem delu diplomskega dela ponudimo teoretični pregled poglavitnih trženjskih konceptov in pregled razvoja trženja, s poudarkom na trženjskem načinu razmišljanja v 21. stoletju. V drugem delu gre za empirično raziskovanje problema, pri tem je poglavitni namen raziskave mnenje ljudi, zato je bila metoda dela namenjena zbiranju informacij v čim širšem krogu, kar je bilo doseženo s spletno anketo. Analiza temelji na 118 izpolnjenih anketnih vprašalnikih. Rezultati raziskave so služili za oblikovanje priporočil in smernic pri trženju telegrama ob rojstvu otroka. Na podlagi ugotovitev raziskave smo ugotovili, da je telegram najbolj razširjen med kupci ženskega spola. Kar zadeva mnenje kupcev o storitvi, smo ugotovili, da približno ena tretjina anketirancev meni, da gre pri pošiljanju telegrama za lepo darilo mamici in novorojenčku in da gre za zelo lepo tradicijo. Pri raziskavi trga smo ugotovili, da je Pošta Slovenije vsekakor nevaren konkurent, saj praktično ne potrebuje reklame, ker je ljudem vcepljena v podzavest. Podjetje mora tako vlagati v aktivnosti za povečanje prepoznavnosti podjetja in natančno preučiti ponudbo Pošte Slovenije. Glede na hiter razvoj informacijske družbe in uporabe interneta za spletno nakupovanje zna biti digitalizacija naročanja poglavitna konkurenčna prednost podjetja. Obenem smo ugotovili, da potrošniki ne naročajo telegrama prek mobilne aplikacije.
Ključne besede: trženje, temelji tržni koncepti, telegram ob rojstvu otroka, tržna raziskava, spletno nakupovanje
Objavljeno: 23.06.2015; Ogledov: 465; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici