| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba šolskih informacijskih sistemov in njihov vpliv na odnose učitelj – učenec – starš
Mirjam Meško, 2018, magistrsko delo

Opis: Uvedba šolskih informacijskih sistemov je v šole in domove prinesla veliko pozitivnih kot tudi negativnih sprememb. Staršem in učiteljem je dostop do ocen in drugih informacij o učencih mogoč tudi na daljavo. Zavedati se moramo, da brez uporabe tehnologije v današnjem času pač ne gre, zato se je treba s tem sprijazniti in čim bolj izkoristiti. V teoretičnem delu magistrske naloge sta opisana eAsistent in Lo.Polis kot vodilna šolska informacijska sistema v Sloveniji. Predstavljeno je vse, kar nam ponujata in katere funkcije omogočata staršem in učiteljem. Opisana so tudi stališča do elektronske redovalnice, kakšne so polemike o vpeljevanju eRedovalnice ter pomen povratne informacije. Izpostavili smo tudi tako imenovano »helikoptersko starševstvo«, ki se je razvilo kot posledica prevelikega nadzora staršev nad svojimi otroki. Posebno poglavje pa je namenjeno informacijskim komunikativnim tehnologijam – IKT, opisu le-teh ter njihovi vloga v učilnici in v stiku z učitelji. V empiričnem delu pa smo s pomočjo spletnega anketnega vprašalnika raziskali, kakšno je mnenje staršev o uporabi šolskih informacijskih sistemov in kako vpliva na njihov odnos z otroki. Zanimalo nas je, katere aplikacije znotraj šolskih informacijskih sistemov največkrat pogledajo in kakšna je stopnja zaupanja med staršem in otrokom. Ugotavljali smo tudi, ali je komunikacija med staršem in otrokom pogostejša glede na uporabo šolskih informacijskih sistemov. Raziskovali smo še mnenje učiteljev o šolskih informacijskih sistemih, kakšna se jim zdi aplikacija, ali jim olajša in skrajša delo, in kakšna je preglednost aplikacije. Učitelje smo vprašali tudi, ali se jim zdi možno, da bi aplikacija lahko nadomestila govorilno uro.
Ključne besede: eAsistent, Lo.Polis, eDnevnik, eRedovalnica, IKT, komunikacija
Objavljeno: 09.01.2019; Ogledov: 647; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

2.
Formative Assessment in English Lessons in Primary School
Mirjam Meško, 2018, magistrsko delo

Opis: Discussions about formative assessment and advantages that it brings to the classroom are becoming more frequent. It is a new, authentic approach that allows pupils to acquire more permanent knowledge and integrate them into the educational process. In the theoretical part, we described the meaning of formative assessment and what the key elements of formative assessment are, as well as advantages and possible weaknesses that it brings to the classroom. The key elements of formative assessment are the purposes of learning, where goals and performance criteria are decided, portfolio, where we described the positives of using a portfolio, feedback, where the importance and the necessity of a good feedback is explained, and assessment and evaluation, where self-evaluation and peer evaluation are included. In the empirical part, we described a case study that we conducted, where we interviewed eight elementary English teachers from Podravje region and asked them what they think about formative assessment, how they integrated it into their teaching, and how using formative assessment has changed their teaching. Formative assessment has become a current topic at study groups for teachers in the last couple of years, so there are not any surprising results yet. The teachers that we interviewed use just some aspects of formative assessment because for the full use of formative assessment they most frequently mention the lack of time. As any other novelty, formative assessment needs time to integrate in our educational system and reach a place that it deserves. Teachers think that introducing formative assessment at an early stage of education should be better and that the pupils would be prepared for this kind of teaching and learning, and the learning would only get easier with years. Teachers are also enthusiastic about the principle on which formative assessment works, and believe that this way pupils can achieve better and long lasting knowledge.
Ključne besede: formative assessment, feedback, portfolio, self-evaluation, peer evaluation
Objavljeno: 09.01.2019; Ogledov: 772; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici