| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Grad Sevnica
Jaka Hervol, Mihajlo Jočić, Milica Vučić, 2021, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: gradovi, Grad Sevnica, Posvaje, kulturna dediščina, digitalizacija, turizem
Objavljeno v DKUM: 25.01.2024; Ogledov: 241; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (7,96 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Samoporočanje mladih o spremembah motivacije za potovanja po pandemiji COVID-19 : diplomsko delo univerzitetnega študija
Milica Vučić, 2023, diplomsko delo

Opis: Pandemija COVIDA-19 je prišla kot popolna nevihta in je vplivala na spremembo vseh segmentov gospodarstva in življenja ljudi, vplivala je tudi na turizem in na same turiste. Raziskavo diplomskega dela smo izvedli na podlagi poglobljenih intervjujev z mladimi turisti. S pomočjo raziskave in že obstoječe literature smo ugotovili, da med mladimi ni zaznata pojava novih motivov za potovanja, vendar so mladi začeli bolj poudarjati nekatere druge potrebe, ki jim pred pandemijo niso bile pomembne. Zaradi karantene in omejenega gibanja med pandemijo COVIDA-19 mladi niso imeli možnosti za potovanja in odkrivanje novih krajev, kar je vplivalo na to, da so se po pandemiji pojavili novi načini potovanja in nove navade mladih. Ena glavnih sprememb, do katere je prišlo po pandemiji, je, da so mladi začeli dajati večji poudarek na higieno in varnost na potovanjih, potrebe po varnosti in higieni so postale eden izmed glavnih motivatorjev za potovanja. Poleg večje potrebe po higieni in varnosti so mladi po pandemiji postali bolj previdni pri izbiri destinacije, bolj so pozorni na ukrepe, priprave na samo potovanje pa trajajo dlje časa. Mladi turisti so bili preveč časa zaprti in niso imeli možnosti za potovanja, zato se je po pandemiji povečala želja za potovanjih, kar se kaže v »turizmu iz maščevanja«.
Ključne besede: mladi popotniki, potovanja, motivi, motivacija, COVID-19.
Objavljeno v DKUM: 09.10.2023; Ogledov: 472; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (728,03 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici