SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
IZBOLJŠAVA PROCESA TESTIRANJA ELEKTRONSKIH KOMPONENT S POMOČJO PROGRAMSKE OPREME iTEST
Milena Majkić, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični del, v katerem smo predstavili problematiko diplomskega dela, podjetje Iskratel, v katerem smo izdelali diplomsko delo, in uporabljene metode dela. Opisali smo osnovne pojme in postopke testiranja, ki smo jih uporabljali pri izvedbi testov. Predstavili smo avtomatizacijo testiranja, njene cilje, prednosti in slabosti, ter primerjali ročno in avtomatizirano testiranje. Po predstavitvi avtomatizacije smo opisali metodologijo ATLM (Automated Testing Lifecycle Methodology), ki je namenjena lažji vpeljavi avtomatizacije v sistem. Opisali smo skripte, ki so pomembne pri testiranju. Predstavili smo tudi postopek izbora najprimernejšega orodja in orodje iTest, ki ga je podjetje Iskratel izbralo za uporabo pri vpeljavi avtomatizacije. Pri opisu praktičnega dela smo predstavili primer testiranja v podjetju Iskratel ter vpeljavo in učinek avtomatizacije testov z orodjem iTest. Izvedli smo primerjavo časov ročnega in avtomatiziranega testiranja s pomočjo statističnega testa.
Ključne besede: Tesno orodje iTest, avtomatizacija testiranja, testni scenarij.
Objavljeno: 12.10.2016; Ogledov: 356; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

2.
Vpeljava digitalnega marketinga v podjetju za prodajo talnih oblog
Milena Majkić, 2019, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrski nalogi je predstavljen novodobni trend poslovanja, bolj specifično – digitalni marketing in kako je ta prisoten v našem obravnavanem problemu, ter kako bi se ga lahko izboljšalo. Obravnavani problem je podjetje Prehod d. o. o., ki se ukvarja s prodajo luksuznega vrtnega pohištva in talnih oblog. Magistrska naloga je razdeljena na dva dela, in sicer na teoretični ter praktični del. V teoretičnem delu smo opisali pojem digitalnega marketinga, ki smo ga v nadaljevanju razčlenili. Prvo preučevano področje je optimizacija spletnih strani in kateri so njeni tehnični vidiki, kaj je on-page optimizacija, kako poiskati ključne besede in na kakšen način jih vključiti v optimizacijo ter ostali vidike, ki vplivajo na visoko uvrščanje v iskalnikih s pomočjo spletne optimizacije. Za ugotavljanje učinkovitosti spletne optimizacije smo v naslednjem poglavju obravnavali spletno analizo in merjenje. V tem poglavju smo preučili pomen spletne analitike in merjenja ter načrt, kako bomo izvedli našo analizo in merjenje v praktičnem delu. Kot zadnji element digitalnega marketinga smo navedli družbena omrežja. Raziskali smo, katera družbena omrežja so najpopularnejša na svetu in v Sloveniji, kako izvajati trženje skozi njih in katero strategijo uporabiti. Obravnavali smo Facebook in Instagram. V praktičnem delu smo začeli s predstavitvijo trenutnega stanja digitalnega marketinga v podjetju Prehod in nadaljevali s predstavitvijo želenega stanja. Predstavili smo tudi proces izdelave nove spletne strani za talne obloge in preproge. Ker je cilj magistrske naloge učinkovito optimizirati novo spletno mesto, smo analizirali konkurenčna spletna mesta v tej branži ter trenutno spletno mesto za talne obloge in preproge v podjetju Prehod. S pridobljenimi podatki smo tako lahko bolj kakovostno optimizirali spletno mesto, ki je predstavljeno v svojem poglavju. Prav tako smo analizirali Facebook strani podjetja Prehod in konkurenčnih podjetij. Ker vsebina za novo spletno mesto še ni na voljo, žal nismo imeli možnosti spletnega mesta objaviti in ga analizirati ter na podlagi teh rezultatov izboljšati. V zaključku smo zapisali, kaj so nadaljnje vizije podjetja, ko bo spletno mesto objavljeno.
Ključne besede: Digitalni marketing, spletna stran, optimizacija spletne strani, analiza in merjenje spletnih strani, družbena omrežja.
Objavljeno: 04.04.2019; Ogledov: 130; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (3,12 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici