1. Okoljsko označevanje izdelkov Gorenja d.d. za trženje na tujih trgih : diplomsko deloDamijan Povodnik, 2004, diplomsko delo Ključne besede: okolje, varstvo okolja, izdelki, mednarodno trženje, Evropska unija, gospodinjski aparati, prednost, označevanje, znaki, mednarodne primerjave Objavljeno: 11.09.2007; Ogledov: 3966; Prenosov: 326
Celotno besedilo (1,21 MB) |
2. Analiza okolja in vstop na trg BiH na primeru podjetja Perutnina Ptuj : diplomsko deloDarja Koren, 2003, diplomsko delo Ključne besede: mednarodno trženje, modeli, strateško planiranje, poslovno okolje, marketinški splet, marketing mix, komercialno poslovanje, mednarodno poslovanje, mednarodni trg, Slovenija, Bosna in Hercegovina, tržna analiza, tržne raziskave, strategija trženja, financiranje, pospeševanje prodaje, mednarodna kooperacija, analiza poslovanja, dejavnost, izdelki, politika izdelka, izvoz, prehrana, živilska industrija, mesna industrija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 4567; Prenosov: 914
Celotno besedilo (1,04 MB) |
3. Analiza izvoznega trženja podjetja Nafta-Petrochem na avstrijskem trgu : diplomsko deloBlanka Gerenčer, 2003, diplomsko delo Ključne besede: mednarodno trženje, trženje, marketing, mednarodni trg, naftna industrija, naftni derivati, izvoz, tržno planiranje, tržni mehanizem, marketing mix, marketinški splet, mednarodno ekonomsko sodelovanje, Slovenija, Avstrija, mednarodni ekonomski odnosi, trgovanje, mednarodna trgovina, trgovinska politika, blagovna menjava, pretok blaga Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2783; Prenosov: 229
Celotno besedilo (631,65 KB) |
4. Primerjalna analiza trženja družbe Messer Griesheim na izbranih lokalnih trgih : diplomsko deloSaška Kajnik, 2003, diplomsko delo Ključne besede: tržna analiza, trženje, marketing, mednarodno trženje, trg, distribucija, plini, goriva, struktura, Slovenija, Hrvatska, Slovaška, mednarodni trg, mednarodne primerjave, harmonizacija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2214; Prenosov: 150
Celotno besedilo (1,13 MB) |
5. Predstavitev javnega komunalnega podjetja na mednarodnem sejmu - porajajoča se tržna niša na trgu Evropske unije : diplomsko deloBranimir Meško, 2003, diplomsko delo Ključne besede: javno podjetje, javne službe, predstava, komunala, sejmi, strategija trženja, tržno planiranje, podjetje, aktivnosti, multimedia, mediji, mednarodni trg, povezanost, empirične raziskave, čistilne naprave, oskrba, Evropska unija, enotni trg, regionalizem, mednarodne ekonomske integracije, dežele, Slovenija, mednarodne primerjave, lokalna skupnost, lokalna samouprava, organiziranost Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2878; Prenosov: 170
Celotno besedilo (1,32 MB) |
6. Strateški načrt trženja kozmetičnih izdelkov na češkem trgu : diplomsko deloMiroslav Škalič, 2004, diplomsko delo Ključne besede: mednarodno trženje, tržno planiranje, farmacevtska industrija, kozmetika, Slovenija, Češka, izvoz, strategija, mednarodni trg, strategija trženja, kontrola, aktivnosti, SWOT analiza, potrošnik, zadovoljstvo, komuniciranje, marketing mix, marketinški splet, programi, cilj, komuniciranje, poslovno komuniciranje, ocenjevanje, izdelki Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3081; Prenosov: 475
Celotno besedilo (696,85 KB) |
7. Proces izbire dobavitelja v tujini : diplomsko deloJasna Žlender, 2004, diplomsko delo Ključne besede: nabava, nabavna politika, zunanjetrgovinsko poslovanje, dobava, dobavitelji, organizacijske strukture, tržne raziskave, trg, mednarodni trg, ocenjevanje, postopki, strategija, papirna industrija, organiziranost, materialno poslovanje, materiali, dejavnost, Slovenija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1632; Prenosov: 173
Celotno besedilo (391,03 KB) |
8. |
9. |
10. |