| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv dinamičnih cen v e-poslovanju
Mihael Hojnik, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi bo obdelana tema ,ki v Sloveniji ni samoumevna in še ni bila obdelana. V tujini je pojem dinamičnih cen zelo razširjen v različnih panogah. Delovanje prirejanje in manipulacije cen lahko vidimo skoraj pri vsakodnevnih opravilih, kot je točenje goriva, nakupi preko spleta ali enostavni nakup v trgovini. V nalogi bo predstavljen pojem dinamičnih cen in opisan ,prikazane možnosti uporabe programske opreme, ki bi lahko v slovenskih trgovinah ali panogah pripomogle k boljšim poslovnim rezultatom. Razčlenjen bo algoritem ,ki je potreben za programsko opremo, ki manipulira ceno v trgovini ali panogi. Razčlenjeni bodo faktorji, ki jih je potrebno uporabiti pri analiziranju in optimizacije cen. Opisane bodo podatkovne baze, ki so potrebne za učinkovito delovanje programov za najbolj učinkovito delovanje programov. Predstavljeni bodo najbolj znani ponudniki programske opreme, ki skrbi za delovanje v tujini. Prikazane bodo dobre prakse dinamičnih cen na obstoječih primerih in panogah v podjetjih v tujini. Podjetja in panoge bodo izbrane na območju EU, saj skupno povezuje podobna zakonodaja o varstvu podatkov. Raziskovan bo pravni vidik pridobivanja in implementiranja podatkov v EU in Sloveniji glede uporabe takšne programske opreme, ter kateri podatki o strankah se lahko uporabijo in istočasno omogočajo anonimnost. Med glavnimi temami v magistrski nalogi bo raziskan pogled slovenskih strank na delovanje takšnih praks ,ter kako se bodo odzvale stranke glede na takšno delovanje cen v praksi. Analiziran bo tudi anketni vprašalnik, ter njihove odločitve. Na praktičnem primeru ,bo prikazana uvedba takšnega sistema na E-trgovini z preizkusno verzijo naključne programske opreme, ter podatkovne baza iz katere bo program določeval avtomatsko ceno . tudi omejitve, ki jih lahko ima posameznik pri implementaciji . Raziskano bo celotno področje dinamičnih cen.
Ključne besede: Dinamične cene, program, statistika, povpraševanja in ponudba, algoritmi, študijski primer, slovenski trg, tujina, cene, manipulacija
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 403; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (4,15 MB)

2.
Primerjava avtonomnih avtomobilov
Mihael Hojnik, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je razdeljeno na več poglavij. Vsako od poglavij je opisano in razdeljeno na glavne teme. V uvodu je opisano področje, o katerem se bo pisalo v diplomskem delu. Tematika je osredotočena na razvoj avtonomnih vozil in njihovo umetno inteligenco. Pomembno poglavje so ekonomski modeli lastništev. Pri lastništvih so raziskane možnosti, katere ima vsak posameznik glede na njegove potrebe po prevozu. Opredeljene so rešitve, ki odločajo pri raziskavah, kako lahko določeni dejavniki pripomorejo k izbiri lastništva. Opredeljene in pojasnjene so razlike med osebnim lastništvom avtomobila in souporabo avtomobila. Pri souporabi avtomobila so prikazane možnosti različnih vrste deljenja vozila z ostalimi udeleženci. V poglavju, ki vključuje avtonomnost avtomobilov, so razloženi asistenčni sistemi, ki vplivajo na delovanje avtonomnih avtomobilov. Predstavljeni so najpomembnejši asistenčni sistemi, ki so vgrajeni v vsa nova vozila na trgu. Razložena je avtomatizacija, ki vključuje vsako stopnjo avtomatizacije glede na razvoj in napredek tehnologije. Pri stopnjah avtomatizacije so opisane metode, kako v raziskovalnih centrih določajo, v katero kategorijo po lestvici spada vozilo. Prikazani in predstavljeni so vsi vidiki, ki si jih zastavljajo družba in investitorji o avtonomni vožnji. Razdeljeni so na več poglavij. Pravni vidik zajema omejitve in direktive, ki so vezane na razvoj vozil. Pri varnostnem vidiku je govora o odločitvah avtonomnih vozil v primeru nesreč. Opisana je situacija nesreče, da je manjša škoda. Pri družbenem vidiku je prikazan pogled družbe na avtonomna vozila. Opisane so skeptičnosti in odzivi prvih primerkov vozil. Pri ekonomskem vidiku je govora o izrabi avtonomnih vozil za nove panoge, uporabi podatkov za marketinške namene in tudi avtomatizaciji tovornega prometa. V poglavju o primerjavi vozil je na začetku opis tehnologije posameznih proizvajalcev, na katerih kriterijih bo temeljila. Opisana je tehnologija proizvajalcev BMW, Mercedes Benz, Tesla Motors in GM. V drugem delu poglavja so opisane prikazane možnosti trenutnih avtomobilov, ki obsegajo vsaj delno avtomatizacijo vozil.
Ključne besede: Primerjava, Avtomobil, Avtonomna vožnja, analiza, Ekonomski modeli, Avtonomnost
Objavljeno v DKUM: 10.12.2019; Ogledov: 1248; Prenosov: 217
.pdf Celotno besedilo (775,11 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici