| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Dolžnosti otrok v predšolskem obdobju
Miha Vrbnjak, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Dolžnosti otrok v predšolskem obdobju je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili pojme in teorijo, ki se navezujejo na sam naslov diplomskega dela. To so dolžnosti, vzgoja, odgovornost, spoštovanje in avtoriteta. Živimo namreč v času, ko se vse bolj zavedamo pravic, medtem ko vedenje o dolžnostih tone v pozabo, čeprav so prav dolžnosti tiste, ki bi se jih morali najprej zavedati in jih negovati. V empiričnem delu smo predstavili in interpretirali rezultate raziskave, ki smo jih pridobili z anketnim vprašalnikom. V raziskovalni vzorec je bilo vključenih 150 vzgojiteljev in 150 staršev. Naj povemo, da smo v tem delu uporabili termin vzgojitelj za oboje, za vzgojitelje in pomočnike vzgojiteljev. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, ali se starši in vzgojitelji še zavedajo dolžnosti, ali jih še uporabljajo in koliko jim pomenijo. Seveda smo želeli pri njih vzbuditi tudi razmišljanje o dolžnostih. Podatke, ki smo jih pridobili z anketnimi vprašalniki, smo obdelali s programom SPSS (Statistical Package for the Social Sciences). Ugotovili smo, da so imeli starši in vzgojitelji zelo različne poglede na določene dolžnosti in da dolžnosti še niso povsem pozabljene.
Ključne besede: Avtoriteta, dolžnost, odgovornost, otrok, predšolska vzgoja, spoštovanje, vzgoja.
Objavljeno: 30.10.2015; Ogledov: 1040; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (934,99 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici