| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MOŽNOSTI UVEDBE 2+1 CEST NA SLOVENSKEM CESTNEM OMREŽJU
Miha Rozman, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljen sistem 2 + 1 cest. Ponuja alternativo prečnemu profilu dvopasovnih cest. Je vrsta prečnega profila ceste s tremi pasovi (po en vozni pas v vsako smer + dodatni prehitevalni pas z izmenjujočo se smerjo vožnje vzdolž trase). V delu so izpostavljene izkušnje izbranih evropskih držav s sistemom 2 + 1 cest, med katerimi prednjači Švedska. Oblikovali smo predlog sistema, primernega za slovensko cestno omrežje. Ta temelji na izkušnjah iz tujine ter lokalnih lastnostih cestnega omrežja ter prostorskih omejitvah. Oblikovanje elementov je potekalo na osnovi realnih okoliščin na dveh glavnih cestah. Skozi proces dela smo določili dimenzije elementov prečnega profila ceste in oblikovali detajle vseh predvidenih prehodnih območij. Opisali smo prehode na in z 2 + 1 ter prehode znotraj odseka 2 + 1. Preverili smo primernost trase po odsekih. Rezultati so poleg opisnega dela (dolžina odseka, stran širitve ceste) prikazani še grafično.
Ključne besede: sistem ceste 2 + 1, prometno tehnične lastnosti, ceste 2 + 1 z varnostno ograjo, prometna varnost, ceste 2 + 1 v Sloveniji
Objavljeno v DKUM: 08.07.2016; Ogledov: 1332; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (10,19 MB)

2.
Sheme omejevanja dostopa
Miha Rozman, 2013, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: Visoka stopnja onesnaženja z emisijami prometa je resna težava v številnih mestih. Strmi se k izboljšanju pogojev za življenje in delo v urbanih območjih. Znano je, da je ena izmed uspešnejših metod za zmanjšanje števila osebnih vozil v mestu upravljanje s povpraševanjem. Vpliv na ljudi pri odločanju glede časa, poti, vrste prevoznega sredstva in namena poti. To pa je skoraj nemogoče doseči brez prepovedovanja ali kontrole vstopa v območje. Tukaj nastopijo sheme omejevanja dostopa, ki določenim skupinam vozil omejujejo ali prepovedujejo vstop v varovano območje. Namen naloge je predstaviti izbrane sheme omejevanja dostopa, ki že več let uspešno delujejo v evropskih mestih. S ciljem prikazati možno ureditev sheme omejevanja dostopa, ki temelji na predstavljeni shemi, na omejenem območju središča mesta Maribor.
Ključne besede: upravljanje s povpraševanjem, kontrola dostopa, omejevanje dostopa
Objavljeno v DKUM: 04.09.2013; Ogledov: 1688; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici